اقتصادی

هزینه ویزیت پزشکان در سال 1401 چقدر است؟

در این مطلب از پایگاه خبری امت پرس ، توضیحاتی درباره هزینه ویزیت پزشکان خواهیم داشت! با ما همراه باشید.

علی سالاریان معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ایران در گفت‌وگویی تلویزیونی، اظهار کرد:هزینه ویزیت پزشک عمومی در سال 1401 حدود 85 هزار تومان، پزشک متخصص 120 هزار تومان و پزشک فوق تخصص 160 هزار تومان خواهد بود.

وی افزود:با توجه به تورم 45 درصدی که بانک مرکزی اعلام کرده است و هزینه استهلاک تجهیزات پزشکی و بخش حرفه‌ای، برآورد کارشناسان اقتصاد و سلامت سازمان نظام پزشکی برای سال 1401 این بوده که قیمت تعرفه‌ها حداقل 60 درصد افزایش یابد.

سالاریان ادامه داد:هزینه ویزیت پزشکان،  عمومی در سال 1401 به حدود 85 هزار تومان، ویزیت پزشک متخصص به حدود 120 هزار تومان و ویزیت پزشک فوق تخصص به حدود 160 هزار تومان خواهد رسید.

وی افزود:در شورای عالی بیمه، نظام پزشکی به عنوان فروشنده خدمات با 9 عضو دیگر که خریدار خدمات هستند، مواجه است و این ترکیب شورای عالی بیمه در حوزه تعرفه‌گذاری خدمات پزشکی اجحاف در حق جامعه پزشکی است.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ایران گفت:دولت در این سال‌ها بر اساس هزینه خودش، خدمات پزشکی را قیمت‌گذاری دستوری کرده است که منجر به تنزل خدمات پزشکی، مهاجرت پزشکان، تغییر شغل پزشکان و تخلف در این زمینه شده است.

امتیاز به این مطلب post

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=9764

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا