اجتماعی

رضوانه نظرگاه و ریحانه رشیدی در برنامه زندگی پس از زندگی (قسمت 31)

امشب، پنجشنبه 23 فروردین 1403، در قسمت 31 از فصل پنجم برنامه “زندگی پس از زندگی” شاهد گفتگو و مصاحبه با خانم ها  رضوانه نظرگاه و ریحانه رشیدی با موضوع “روح و ریحان” خواهیم بود.

از لینک زیر در تلوبیون به صورت آنلاین مشاهده کنید

https://telewebion.com/episode/0xc7aa88c

این برنامه با اجرای عباس موزون، از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد. با سایت امت پرس همراه باشید

“زندگی پس از زندگی”، روایتی از تجربیات نزدیک به مرگ (NDE) افراد مختلف است که در خلال آن ها، به عالم برزخ سفر کرده و بازگشته اند.

در این قسمت، خانم های نظرگاه و رشیدی از مشاهدات و تجربیات خود در این زمینه صحبت خواهند کرد و مخاطبان را به سفری شگفت انگیز در ورای دنیای مادی خواهند برد.

برنامه “زندگی پس از زندگی” فرصتی برای تأمل در ماهیت مرگ، زندگی و جهان پس از مرگ است.

علاقه مندان به مباحث عرفانی و معنوی می توانند امشب ساعت 17:00 بیننده این برنامه از شبکه چهار سیما باشند.

تماشای قسمت 31 زندگی پس از زندگی فصل پنجم

بعد از اتمام برنامه در همین جا گذاشته می شود

قسمت 31 زندگی پس از زندگی فصل پنجم
قسمت 31 زندگی پس از زندگی فصل پنجم

فصل پنجم برنامه «زندگی پس از زندگی» در اسفند 1402 با شروع سال جدید و ماه مبارک رمضان حوالی ساعت 17:00 از شبکه چهار پخش خواهد شد.

زندگی پس از زندگی، از روز دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲، تا پایان ماه مبارک مهمان پیش از افطار مهمان بینندگان شبکه چهار خواهد بود.  این برنامه فصل پنجم از مجموعه برنامه های «زندگی پس از زندگی» است که  به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون به روی آنتن شبکه می‌رود.

در این برنامه افرادی به روایت لحظاتی می‌پردازند که از مرگ تقریبی بازگشتند و تجربیات خود را درباره جدا شدن روح آنها از کالبد جسم و رفتن به عالم برزخ بازگو می‌کنند. این روایت‌های شگفت‌انگیز تجربه‌گران مرگ تقریبی از عالم غیب به شدت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

«زندگی پس از زندگی» یک ویژه‌ برنامه‌ گفتگو محور است که به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه چهار سیما برگزار می‌شود. نام این برنامه از کتاب پرفروش Life After Life در رابطه با موضوع «تجربه‌های نزدیک به مرگ» نوشته ریموند مودی که آن را در سال ۱۹۷۵ تالیف کرده، گرفته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه که روایت‌گر تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفتند و به نوعی مرده و زنده شدند، پخش شده است.

«زندگی پس از زندگی» یک برنامه تلویزیونی است که کارگردانی، تهیه‌کنندگی و اجرای آن را به طور همزمان دکتر عباس موزون برعهده دارد.

دکتر عباس موزون، کارگردان، تهیه کننده، مستندساز، شاعر، نویسنده و مترجم کتب و مقالات با موضوعات مختلف است که علاوه بر داشتن چندین مدرک دانشگاهی مهندسی و مدیریت در زمینه انجام تحقیق و پژوهش‌های علمی نیز تخصص دارد. در حال حاضر نیز کتابی با نام «مکان بی‌ مکانی، زمان بی زمانی» با محوریت  تجربه مرگ موقت را در دست تالیف دارد.

شهرت وی به اجرای برنامه زندگی پس از زندگی باز می‌گردد که برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان 1399 به روی آنتن شبکه چهار سیما رفت.

«زندگی پس از زندگی» از نگاه واقعیت مجازی

به لطف فناوری واقعیت مجازی، یک «شبیه‌ساز مرگ» ایجاد شده است که به کاربران امکان می‌دهد تاحدودی بفهمند هنگام مرگ چه اتفاقی می‌افتد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، بسیاری از مردم برای مدتی مرده‌اند و دوباره به زندگی بازگشته‌اند و تجربه‌های خود را از آن لحظه‌ها با ما به اشتراک گذاشته‌اند. تجربه‌هایی که معمولاً شامل دیدن نور در انتهای یک تونل تاریک، شنیدن صدای عزیزان و حتی فریادهای دوزخیان است.

با این حال، هنگامی که قلب از تپش باز می‌ایستد، کسی نمی‌داند که چه چیزی در انتظارش است.

آنچه هنگام مرگ اتفاق می‌افتد، شاید بزرگترین معمای جهان باشد، اما واقعیت مجازی می‌تواند به کاهش ترس مردم از مرگ کمک کند.

«زندگی پس از زندگی» از نگاه واقعیت مجازی
«زندگی پس از زندگی» از نگاه واقعیت مجازی

اکنون یک هنرمند به نام شاون گلدول (Shaun Gladwell) با بهره‌گیری از فناوری واقعیت مجازی یک تجربه نزدیک به مرگ همه‌جانبه ایجاد کرده که شرکت‌کنندگان را با ایست قلبی یا مرگ مغزی آشنا می‌کند و به آنها، نگاهی اجمالی به آنچه ممکن است در آخرین لحظات عمرشان رخ دهد، می‌دهد.

این شبیه‌سازی همچنین دارای یک بینش خارج از بدن است که به کاربران اجازه می‌دهد تا جسدهای خود را در حالی که در بالای فضای اتاق شناور هستند، نگاه کنند.

5/5 - (2 رای)

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=19143

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا