ویژهورزشی

عضو جنجالی دستگیر شده فدراسیون فوتبال کیست؟

در این مطلب از پایگاه خبری امت پرس درباره موضوع عضو جنجالی فدراسیون فوتبال دستگیر شد خواهیم پرداخت! با ما همراه باشید.

یک عضو فدراسیون فوتبال ایران به علت فعالیت های اقتصادی شائبه دار خود توسط وزارت اطلاعات دستگیر شده است.

او که از حدود دو هفته قبل به این سمت در فدراسیون فوتبال حاضر نشده، روز هشتم آذر و بعد از جشن تولد در شرکتش دستگیر شده است. چندین ماه قبل هم شایعاتی در ارتباط با دستگیری او به علت برخی از فعالیت های اقتصادی در خارج از حوزه فوتبال وجود داشت.

ف.ق (همسر عضو فدراسیون) مالک شرکت اقتصادی هم توسط نیروهای وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران دستگیر شده‌ است. همسر او چندین ماه قبل به علت ناکامی تیم فوتبالش در صعود به لیگ دسته یک اظهارات تندی را علیه فدراسیون فوتبال مطرح کرده بود که منجر به محرومیت او شد.

این دو، مدیریت شبکه بازاریابی مرتبط با رمز ارز “کینگ مانی” را برعهده داشته اند که از چندین هفته قبل اعتراضاتی از سوی مردم در مقابل این شرکت صورت گرفته بود. حتی طی هفته‌های گذشته گروهی از مالباختگان در مقابل فدراسیون فوتبال هم تحصن داشته‌اند.

شهره موسوی که از حدود دو هفته قبل به این سمت در فدراسیون فوتبال حاضر نشده، روز هشتم آذر و بعد از جشن تولد در شرکتش دستگیر شده است. چندین ماه قبل هم شایعاتی در ارتباط با دستگیری او به علت برخی از فعالیت های اقتصادی در خارج از حوزه فوتبال وجود داشت.

حالا مشخص نیست تکلیف این پست در فدراسیون فوتبال ایران چه می‌شود؟ با ادامه این رسیدگی احتمالا شهره موسوی باید از جایگاه نایب رییس سوم کنار رفته و شخص دیگری صندلی او را در مجمع بعدی تصاحب کند.

“شهره موسوی” نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال ایران، یک کلاهبردار است.

وزارت اطلاعات ج.ا.ا رسما اعلام کرده که باندِ تحت مدیریتِ شهره موسوی “یکی از بزرگترین شبکه‌های سازمان‌یافته کلاهبرداری در سطح کشور”، بوده است.

خود وی نیز توسط سربازان گمنام آقا امام زمان بازداشت شده است.

در این شرایط فدراسیون فوتبال کشور باید توضیح دهد چنین فردی (شهره موسوی) چگونه و براساسِ کدام قانون و مصلحت؛ همچنان بر صندلیِ نایب رئیسی فدراسیون فوتبال ایران تکیه زده است.

آیا این وضعیت، هجو و مایه ی ننگِ دستگاهِ دولتی و سازمان های رسمی ایران نیست که یک فردِ دستگیر شده توسط نهادهای امنیتی کشور، که متهم به کلاهبرداری سازمان یافته از تعداد زیادی ایرانی است؛ همزمان نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشور هم باشد و از این سِمَت خلع نشود!؟

سرکار خانم “شهره موسوی”/ نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران!

آیا این لکه ننگ باید همچنان بر دامانِ فدراسیون فوتبال ایران، باقی بماند!؟

آیا رواست در کشوری که برای حفظِ موجودیت و امنیت آن و احیای گوهرِ تمدنی اش؛ خونِ پاکِ سَربازانی همچون “قاسم سلیمانی” ریخته شده، امثالِ “شهره موسوی” نایب رئیس فدراسیون فوتبال اش باشند!؟

آیا این کار خیانت به خونِ شهدا و تمام سَر بازانی که در طولِ تاریخِ این کُهن سرزمین، جان شان را برای حفظِ “ایران” فدا کرده اند، نیست!؟

آیا این کار دهن کجی و پاشیدنِ نمک به زخمِ هموطنان و ایرانیانی نیست که موردِ تَعَدّی و کلاهبرداری در پرونده ی رمزارزِ جعلی “کینگ مانی” قرار گرفته اند و هست و نیست شان را از دست داده اند.

آیا این است عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت جدید (سیزدهم) در تاریخ ششم شهریورماه امسال که مهمترین وظیفه ی دولت جدید را؛ “اجرای عدالت، مبارزه با فساد و احیای امید و اعتماد مردم به دولت” اعلام کردند!؟

در این شرایط مسئولان فدراسیون فوتبال به ویژه “حراست” این مجموعه و همچنین مسئولانِ وزارت ورزش باید توضیح دهند، در حالیکه تشت رسوایی “شهره موسوی” مدتهاست از بام افتاده و مهمترین نهاد امنیتی کشور (وزارت اطلاعات ج.ا.ا) در رابطه با کلاهبرداریِ باندِ تحت مدیریتِ نامبرده، بیانیه رسمی و عمومی داده؛ چرا تا کنون عُذر وی را نخواسته اند و وی را از فدراسیون فوتبال بیرون نَیَنداخته اند!؟

آیا مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش توقع دارند هزینه ی کلاهبرداری و تَعَدّیِ “شهره موسوی” و باندِ تحت مدیریتش به مردمِ ایران را؛ “دولت ج.ا.ا” بدهد!؟ اگرنه، پس چرا وی را از سِمَتِ دولتی اش خَلع نکرده اند!؟ تاوان این سوءمدیریتها را که باید بدهد!؟

آیا مدیرانی که در فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به عنوانِ نهادِ ناظر، از بودجه ی بیت المال و پول مردم ایران حقوق می گیرند تا اموراتِ مردم را “مدیریت” کنند؛ حتی از انجامِ بدیهی ترین وظایف شان هم عاجزند؟

درمجموع، من به عنوانِ یک خبرنگار و نماینده ی پیگیریِ مطالباتِ مردمِ نجیب و بزرگ ایران به مسئولانِ فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش توصیه می کنم که رسوایی را هرجا جمع کنید؛ منفعت است و از خسارت بیشتر جلوگیری می کند… به وظیفه ی قانونی، اخلاقی، دینی و میهنی خود در رابطه با بحرانِ “شهره موسوی” در فدراسیون فوتبال ایران، عمل کنید…

به مالباخته گانِ این پرونده نیز تعهد می دهیم پایگاه خبری “اقتصاد سالم” حسب وظیفه ی ذاتی خود برای مبارزه با فساد به ویژه براساس فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری برای مبارزه با فساد؛ تا انتهای رسیدگی به این پرونده و احقاق حق شما؛ در کنارتان خواهد بود…

“فریدون قربانیان” و “شهره موسوی” پادشاه دزدهای ایران هستند؛ دو فردی که رمز ارزِ جعلی “کینگ مانی” (به معنای پادشاه پولها) را اختراع کردند اما نه تنها پولِ آنها “پادشاه” نبود و به کارِ مالباختگان نیامد؛ بلکه به گفته ی سازمان های امنیتی کشور، کلاهبرداران را تبدیل به “شاهِ کلاهبرداران” و یکی از بزرگترین شبکه‌های سازمان‌یافته کلاهبرداری در سطح کشور کرد!

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، وزارت اطلاعات دو ماه پیش (هفتم مهر ۱۴۰۰) با انتشار در بیانیه ای اعلام کرد:”با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از بزرگترین شبکه‌های سازمان‌یافته کلاهبرداری در سطح کشور، شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت”.

طبق اعلامِ وزارت اطلاعات “این باند با فریب افکار عمومی و تشویق افراد به خرید و سرمایه‌گذاری در رمز ارز مجعولِ «کینگ‌مانی»، مبالغ هنگفتی را از زیرمجموعه‌های خود کسب کرده و با ایجاد نوسانات ساختگی در قیمت رمز ارز ادعایی، اقدام به خرید و فروش آن کرده است”.

طبق اعلام وزارت اطلاعات، “در این عملیات اعضاء این باند با حکم مرجع قضایی دستگیر و به‌دلیل تعداد زیاد مالباختگان، پرونده آنان در سیر مراحل قضایی است”.

 

منبع: جماران نیوز

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=2208

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا