اجتماعیویژه

عباس شیراوژن سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا کیست؟

در این مطلب از امت پرس ، توضیحاتی درباره سوابق و مسئولیت های عباس شیراوژن سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. عباس شیراوژن ، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سمت سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا منصوب شد!

چهارم مهر ماه سال ۱۴۰۰ شمسی بود که بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی عباس شیراوژن را به سمت معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

لازم به بیان است پیش از این علیرضا رئیسی ، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عهده دار سمت سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بود که مدتی بعد از آغاز به کار دولت سیزدهم، فرد دیگری جایگزین وی گردید و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تا به امروز سخنگویی نداشت…

عباس شیراوژن پیش از انتصاب به عنوان معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مدیر سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ ها فعالیت داشته است.

در انتها لازم به بیان است ستاد ملی مقابله با کرونا تشکیلاتی است که اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی و در پی شیوع ویروس کرونا در ایران با مصوبه ی شورای عالی امنیت ملی و تایید سید علی خامنه‌ ای ، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تشکیل شد (ریاست جمهوری ایران با دستور مستقیم رهبری، رئیس این ستاد است).

4/5 - (1 رای)

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=11736

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا