سیاسیویژه

فایل منتشر شده از فرماندهان سپاه نشان دهنده ضد فساد بودن سپاه پاسداران است

در این مطلب از پایگاه خبری امت پرس ، توضیحاتی درباره فایل منتشر شده از فرماندهان سپاه خواهیم داشت! با ما همراه باشید.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس با بیان اینکه باید شاهد هجمه هایی علیه سپاه باشیم، گفت: دشمن می‌خواهد با چنین اقداماتی جلوه الگوها و قهرمانان ملی را در نظر مردم تخریب کند.

احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، با بیان اینکه فایل منتشر شده از فرماندهان سپاه نشان دهنده ضد فساد بودن سپاه پاسداران است، اظهار داشت: یکی از مولود های مقدس انقلاب اسلامی سپاه پاسداران است طبیعتاً در این 43 سال ستون مستحکم دفاع از ملت و کشور بوده است و همواره سعی داشته است تا از کیان کشور و مردم حفاظت و حراست کند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران توانست الگوها و قهرمان ها را از درون خود مردم شناسایی و معرفی کند که یکی از این اشخاص و قهرمان ملی شهید حاج قاسم سلیمانی بود که با گذشت از رفاه خود از از کشور و ناموس این کشور در برابر وحشی ترین افراد حفاظت و حراست کند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: با تمام این توصیفات از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید شاهد هجمه هایی علیه سپاه باشیم؛ زیرا دشمن می‌خواهد با چنین اقداماتی جلوه الگوها و قهرمانان ملی را در نظر مردم تخریب کند.

راستینه تصریح کرد: سپاه از ابتدای انقلاب تا کنون ضربات سخت و سنگینی را بر پیکره دشمنان از جمله مخالفان، تجزیه طلبان، استکبار و استعمار خارجی زده است پس طبیعی است که دشمن همواره قصد ضربه زدن به این نیروی مقتدر کشور باشد.

وی با بیان اینکه سپاه فارغ از ایستادگی در مقابل دشمنان در سازندگی کشور هم نقش ایفا کرده است، بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب همواره در سازندگی حضور داشته است و توانسته است خرابی هایی که بعد از جنگ یا حتی قبل از انقلاب وجود داشته را بازسازی کند این در حالی است که کشور دچار شدیدترین تحریم‌ها در تمام حوزه‌ها بوده و با تمام این محدودیت‌ها سپاه توانست اقتدار این کشور را به منصه ظهور برساند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس با اشاره به هجمه‌های اخیر دشمنان علیه سپاه، گفت: با چنین هجمه هایی هیچ خللی در کار سپاه ایجاد نشده است و همیشه ملت به سپاه اعتماد داشته و دارند و منتشر شدن چنین فایل هایی از جانب دشمنان یک شوی تبلیغاتی برای تخریب سپاه است، اما آنچه که در فایل مشخص است همت و غیرت فرماندهان سپاه در برخورد با فساد است.

امتیاز به این مطلب post

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=13662

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا