جهان اسلام

 دبیرکل حزب مجلس وحدت پاکستان: مذاکره با تروریست ها خلاف عزت، اقتدار و منافع ملی کشور است

 دبیرکل حزب مجلس وحدت پاکستان با اشاره به اعلام دولت پاکستان برای مذاکره با گروه تحریک طالبان پاکستان گفت: مذاکره با تروریست ها خلاف عزت، اقتدار و منافع ملی کشور است.

به گزارش امت پرس، حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری در واکنش به اعلام مذاکره تحریک طالبان پاکستان و دولت گفت: مذاکره با قاتل و تروریست ها خلاف عزت، اقتدار و منافع ملی کشور است، هیچ کس راضی به مذاکره با قاتلان ۷۰ هزار شهید و شهدای مدرسه ارتش در شهر پیشاور نیست.

او افزود: مذاکره با تحریک طالبان یعنی تسلیم کردن قدرت شیطانی، مذاکره با ترویست ها توسط یک کشور قدرت هسته ای در شأن آن کشور نیست و باعث تذلیل ملت پاکستان در سطح بین الملل خواهد شد، تصمیمات غیر دانشمندانه ی دولت باعث عدم اعتماد مردم به دولت شده است.

رهبر سیاسی دینی شیعیان پاکستان اظهار داشت:از فعالیت های تروریستی، تحریک طالبان پاکستان جهانیان آگاه هستند، این جنایت‌کاران با کارهای وحشیانه خود در بین مسلمان تفرقه ایجاد کردند، هزاران مسلمانان را کشتند و با سرجوانان ما فوتبال بازی کردند، حتی مذاکره با همچین گروه تروریستی وحشی را نباید تصور کرد.

او تحریک طالبان و داعش را ایجاد کرده آمریکا و قدرت‌های شیطانی دانست و گفت: آمریکا و قدرت‌های شیطانی این گروه های تروریستی را برای اهداف شوم خود علیه اسلام و مسلمانان استفاده کرده است.

جعفری در پایان گفت: مذاکره با تحریک طالبان پاکستان مثل انداختن خود در آتش است، اگر نخست وزیر بدون رضایت مردم پاکستان همچین تصمیمی بگیرد او تنها خواهد شد و از تصمیم غیر عاقلانه خود پشیمان خواهد شد.

منبع: شفقنا

امتیاز به این مطلب post

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=342

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا