اقتصادی

طرح تبسم بانک صادرات ایران چگونه طرحی می باشد؟

در این مطلب از پایگاه خبری امت پرس،  به توضیحاتی درباره طرح تبسم بانک صادرات و میزان اقساط می پردازیم! با ما همراه باشید.

بانک صادرات چندی پیش در جهت تسهیل و تامین نیازهای تسهیلاتی مردم و مشتریان، از امکان دریافت تسهیلات تا سقف دو میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی با نرخ سود صفر درصد در قالب طرح تبسم (تسهیلات بدون سود مرابحه) رونمایی کرد!

متقاضیان حقیقی و حقوقی می‎ توانند در چهارچوب این طرح، با افتتاح حساب قرض‌ الحسنه جاری بدون دسته‌ چک، تا میزان ۹۰ درصد مبلغ سپرده‌ گذاری‌ شده خود را با نرخ سود صفر درصد (این وام به صورت قرض‌ الحسنه است و سودی ندارد) با مدت بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه (زمان بازپرداخت بین ۱۲ تا ۶۰ ماه به انتخاب خود وام گیرنده‌ است) ظرف حداکثر ٤٨ ساعت و بدون ضامن از بانک صادرات دریافت کنند. لازم به بیان است سپرده تا پایان تسویه کامل وام مسدود می‌ شود.

لازم به بیان است بر اساس طرح تبسم (وام با سپرده)، اشخاص حقیقی می‌ توانند نسبت به افتتاح حساب جهت استفاده خود یا اقوام درجه یک شامل همسر، فرزند، برادر، خواهر و یا پدر و مادر تا سقف دو میلیارد ریال اقدام کنند. اشخاص حقوقی نیز می‌ توانند با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه نسبت به افتتاح حساب بدون سقف مبلغ اقدام و شخص یا اشخاص زیرمجموعه و کارکنان را برای دریافت تسهیلات با نرخ سود صفر درصد تا سقف دو میلیارد ریال برای هر یک، به بانک صادرات معرفی کنند.

سقف وام۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قسط وام
۳,۳۳۳,۳۳۳ تومان
مجموع رقم وام و سود۲۰۰,۱۰۶,۰۰۰ تومان

امتیاز به این مطلب post

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=2788

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا