اقتصادی

تسهیلات ویژه بانوان تا 200 میلیون تومان در طرح آذین بانک سینا

در این مطلب از پایگاه خبری امت پرس،توضیحاتی درباره سقف وام، نرخ سود و همچنین میزان اقساط طرح آذین بانک سینا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بانک سینا چندی پیش با هدف توانمندسازی و کمک به اقتصاد خانواده ی ایرانی، اقدام به ارائه تسهیلات ارزان قیمت به بانوان نمود! این تسهیلات ارزان قیمت که شامل اعطای تسهیلات با نرخ سود ۵ درصد می باشد، طرح آذین نام دارد

بانوانی متقاضی دریافت تسهیلات وام، بعد از سپرده‌ گذاری در بانک سینا و به پشتوانه حساب افتتاح‌ شده، می‌ توانند برای دریافت تسهیلات موردنیاز خود اقدام کنند. تسهیلات ارائه شده در این طرح به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان می باشد. لازم به بیان است اگر سپرده سرمایه گذاری در حساب شما، خوب باشد این مبلغ تا ۲۵۰ میلیون تومان نیز قابل افزایش است،

برای بهره مندی از طرح آذین بانک سینا ، در مرحله اول بایستی نسبت به افتتاح حساب سپرده بلندمدت ۶ درصد در بانک سینا که به عنوان ضمانت وام هم حساب می شود، اقدام کنید. برای افتتاح حساب می توانید به صورت حضوری به شعب بانک سینا مراجعه کنید؛ اگر امکان مراجعه حضوری به بانک سینا را نداشتید، می توانید به صورت غیر حضوری با مراجعه به آدرس اینترنتی sinabank.ir نسبت به افتتاح انواع حساب جاری/کارت سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت اشخاص حقیقی و سپرده سرمایه گذاری مدت دار اقدام نمایید.

جالب است بدانید برای استفاده از تسهیلات وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک سینا نیازی به ضامن نیست! در واقع حساب سپرده مشتری نقش ضامن را برای دریافت تسهیلات ایفا می‌ کند و دیگر نیازی به معرفی ضامن شخص، چک، سند ملکی و… برای دریافت وام نیست.

توجه داشته باشید سپرده مشتری تا زمان تسویه کامل این تسهیلات بانکی مسدود خواهد بود و امکان برداشت از آن وجود نخواهد داشت! البته اگر شما به کل مبلغ سپرده خود نیاز داشته باشید، می توانید سند ملکی که در اختیار دارید را به عنوان ضامن معرفی کنید و برای دریافت تسهیلات اقدام کنید.

سقف وام ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قسط وام ۵,۹۹۴,۱۷۹ تومان
کل سود وام ۱۵,۷۹۰,۴۵۹ تومان
مجموع رقم وام و سود ۲۱۵,۵۲۶,۶۶۷ تومان

امتیاز به این مطلب post

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=3128

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا