اقتصادی

تاریخچه برند گلستان + داستان تاسیس شرکت محصولات غذایی

در این مطلب ازپایگاه خبری امت پرس  ، توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند محصولات غذایی گلستان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برند محصولات غذایی گلستان به عنوان یک شرکت تولید و بسته‌ بندی محصولات غذایی (اولین شرکت بسته‌ بندی و توزیع چای در ایران) در سال ۱۳۳۲ شمسی توسط سید محمد گرامی پایه گذاری شد.

گلستان
گلستان

شرکت گلستان با سرمایه‌ گذاری گروه تجاری گلستان (گروه تجاری گرامی) با هدف بسته‌ بندی و توزیع چای آغاز به کار کرده است! جالب است بدانید برند گلستان در زمره اولین تولیدکنندگان چای کیسه‌ ای و همچنین بسته‌ بندی‌ کننده پسته و برنج در ایران است.

گلستان
گلستان

گلستان در سال 1349 شمسی، اولین دستگاه بسته بندی اتوماتیک چای پاکتی را در ایران راه اندازی کرد! در سال 1360 شمسی نیز خط تولید و بسته بندی مکانیزه چای کیسه ای (TEA BAG) راه اندازی گردید. در سال 1367 شمسی نیز خط تولید پسته بسته بندی شده گلستان شد.

گلستان با گذشت زمان، فعالیت‌ های خود را در جهت رشد و با هدف تهیه، تولید و بسته‌ بندی بهترین محصولات غذایی گسترش داده است! این شرکت در دهه ۷۰ شمسی، سبد محصولات خود را به بیش از ۲۰ گروه اصلی غذایی (شامل ۳۰۰ محصول) توسعه داد و در کنار آن نیز، شبكه فروش و توزیع مدرنی را با بهره‌ گیری از جدیدترین های تكنولوژی روز دنیا ایجاد کرد. در سال ۱۳۷۳ شمسی، برند گلستان نسبت به بسته بندی و توزیع برنج طارم از مرغوب ترین شالیزار های شمال ایران اقدام کرد!

گلستان
گلستان

برند گلستان در دهه ۸۰ شمسی، با هدف توسعه بیشتر و همچنین مدرن سازی سبد محصولات و گسترش ارتباطات تجاری، همكاری خود را با شركت‌ های بزرگ معتبر بین‌ المللی همچون توینینگز انگلستان به عنوان یکی از معتبرترین برندهای تجاری در صنعت چای جهان آغاز كرد. در سال ۱۳۸۱ شمسی بود که زعفران مرغوب قائنات در سبد محصولات گلستان رونمایی شد! یک سال بعد (در سال ۱۳۸۲ شمسی) محصولات ادویه گلستان متشکل از زردچوبه، فلفل سیاه، فلفل قرمز، دارچین، ادویه کاری، لیمو فلفلی و… با استفاده از مرغوب ترین و خالص ترین انواع ادویه جات در دنیا به بازار عرضه شد…

در سال ۱۳۸۶ شمسی، شرکت گلستان به جمع حامیان یونیسف (صندوق کودکان سازمان ملل متحد) در پروژه رشد و تکامل همه‌ جانبه کودکان خردسال پیوست!

در سال ۱۳۹۰ شمسی، برند گلستان بزرگ ترین کارخانه فرآوری، شالیکوبی و بسته بندی برنج خاورمیانه را با بهره گیری از ماشین آلات روز دنیا (از کشورهای سوئیس، آلمان و ایتالیا) در جویبار استان مازندران به بهره برداری رساند! این برند در سال ۱۳۹۲ شمسی نیز بزرگ ترین خط تولید نودل در ایران را با مجهزترین دستگاه های تمام اتوماتیک ژاپنی به بهره برداری رساند.

گلستان
گلستان

جالب است بدانید در حال حاضر بیش از دو هزار نفر پرسنل (۵۴ درصد نیروی انسانی در استان تهران و ۴۶ درصد نیروی انسانی در دیگر استان ها) در ۳ منطقه، ۱۶ ناحیه، ۶۰ شعبه و ۷۰۰۰۰ مرکز فروش برند گلستان مشغول به فعالیت می باشند (همچنین ۴۰ درصد نیروی انسانی در سازمان فروش و ۳۴ نفر دیگر نیز در بخش مدیریت کیفیت اشتغال دارند)!

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=5289

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا