اقتصادی

اطلاعات سرمایه گذاری در صندوق سرمایه گذاری پاداش سهامداری توسعه یکم

در این مطلب ازپایگاه خبری امت پرس  ، به بررسی و پیش بینی سود صندوق سرمایه گذاری پاداش سهامداری توسعه یکم خواهیم پرداخت! با ما همراه باشید. یکی از انواع صندوق های سرمایه گذاری مشترک، صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت می باشد که با حداقل ریسک، بازدهی مناسبی را برای سرمایه‌ گذاران خود فراهم می نماید!

لازم به بیان است افرادی که در صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت سرمایه گذاری می کنند، افراد ریسک گریزی هستند که می خواهند سود قابل قبولی نیز از سرمایه ی به دست بیاورند. از جمله دیگر ویژگی های ارزشمند صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت می توان به قابلیت نقدشوندگی بالا ، ضامن نقدشوندگی ، سود تضمینی و همچنین امکان سرمایه گذاری با حداقل سرمایه اشاره کرد.

هدف اصلی صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری با درآمد ثابت، کسب بازدهی بدون ریسک (و تقریبا ثابت) است. بنابراین بخش عمده دارایی این صندوق‌ های سرمایه گذاری، در سپرده‌ های بانکی و اوراق با درآمد ثابت بورسی و فرابورسی مانند اوراق مشارکت، اوراق اجاره، اسناد خزانه اسلامی و… سرمایه‌ گذاری می‌ شود. بخش کوچکی از دارایی این صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری نیز در سهام شرکت‌ های بورسی سرمایه‌ گذاری می‌ شود (به همین علت است که نوسانات بورس، تاثیری بر روی صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری با درآمد ثابت ندارند).

شاید این سوال پیش آید که چرا سرمایه گذاری در صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری با درآمد ثابت بهتر از سرمایه‌ گذاری در بانک است؟ توجه داشته باشید بازدهی صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری با درآمد ثابت معمولا بالاتر از سود سپرده‌ های بانکی است (زیرا بخشی از سرمایه آن‌ ها در اوراق درآمد ثابت بورسی سرمایه‌ گذاری می شود).

سود صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری با درآمد ثابت، روزشمار است! این در حالی است که حتی در سپرده‌ های کوتاه مدت بانکی نیز سود به‌ صورت ماه‌ شمار محاسبه می‌ شود.

صندوق سرمایه گذاری پاداش سهامداری توسعه یکم به عنوان یک صندوق‌ سرمایه‌ گذاری با درآمد ثابت، فعالیت خود را از تاریخ دوازدهم اسفند ماه سال ۱۳۹۳ شمسی با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان صندوق سرمایه گذاری موضوع بند ٢٠ ماده ١ قانون بازار اوراق بهادار مصوب آذر ماه سال ١٣٨٤ شمسی آغاز کرد.

این صندوق سرمایه گذاری ثبت شده به شماره ۱۱۳۶۷ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و ثبت شده به شماره ۳۶۵۱۳ نزد مرجع ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری می باشد.

نام صندوق پاداش سهامداری توسعه یکم
مدیر صندوق

شرکت تامین سرمایه تمدن (سهامی خاص)

متولی صندوق

حسابرسی هوشیار ممیز

ضامن نقد شوندگی

حسابرس موسسه حسابداری رازدار

اطلاعات سرمایه گذاری در صندوق سرمایه گذاری پاداش سهامداری توسعه یکم

قیمت صدور هر واحد
۱۰,۰۰۵
قیمت ابطال هر واحد ۹,۹۹۲
قیمت آماری هر واحد ۹,۹۹۲
تعداد واحد سرمایه گذاری
۵۹۰,۷۰۰,۰۰۰
ارزش خالص دارایی ۵,۸۹۳,۷۷۳,۸۳۲,۸۸۹ ریال

بازدهی صندوق سرمایه گذاری

بازدهی ۱ ماه گذشته ۱.۶۱۳ درصد
بازدهی ۳ ماه گذشته ۴.۵۵ درصد
بازدهی ۶ ماه گذشته ۹.۷۶۷ درصد
بازدهی ۱ سال گذشته ۲۰.۷۶۳ درصد

ارتباط با صندوق سرمایه گذاری

نام شعبه آدرس مدیر ثبت تلفن
مرکزی تهران، میدان آرژانتین، بلوار بیهقی، خیابان چهاردهم غربی، پلاک ۶ شرکت تامین سرمایه تمدن (سهامی خاص) ۸۸۱۷۱۷۹۴

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=3855

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا