گوناگون

ارائه گزارش دیجیتال می تواند کلید موفقیت استراتژی بازاریابی باشد

بازاریابی بانکی مؤثر دیگر تنها از طریق تخفیف و تبلیغات در سراسر وب، رسانه های اجتماعی، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی به بهترین نحو انجام نمی شود. تجربه واقعی بازاریابی در سفر مشتری در سراسر شعبه است، از جمله افتتاح حساب، تعامل دیجیتال و درون شعبه، و اسناد چاپی و دیجیتال. تغییر به همه چیزهای دیجیتال در بانکداری یک تغییر رفتار دائمی است.
یک حوزه فرصتی که اغلب نادیده گرفته می شود برای سرمایه گذاری در تحولات دیجیتال، ارائه بیانیه ها و اطلاعیه ها است. بیانیه ها و اطلاعیه ها یکی از معدود کانال های فیزیکی باقیمانده را تشکیل می دهند که بانکداران می توانند از ارتباطات مستقیم استفاده کنند.

گزارشات قابلیت بازاریابی را افزایش می دهند

گزارش وضعیت بازاریابی مالی 2021 TotalExpert نشان داد که 64 درصد از بانکداران، داده های قدیمی یا قطع شده را بزرگترین مانع برای بهبود تجربه مشتری گزارش کرده اند. با این حال، بانکداران در حال حاضر اظهارات خود را با استفاده از داده‌های مشتری می‌سازند که می‌تواند معنی‌دارترین بینش را برای بازاریابی ارائه دهد.

گزارش وضعیت بازاریابی 2021 Salesforce نشان داد که پنج منبع بینش داده محبوب (رده بندی شده توسط همه بازاریابان) عبارتند از:

  • هویت های دیجیتال شناخته شده
  • داده های معاملاتی
  • علایق و ترجیحات اعلام شده
  • داده های شخص ثانویه
  • علایق و ترجیحات استنباط شده

این منابع منعکس کننده فشار فزاینده بر بازاریابان برای جمع آوری هرچه بیشتر داده های شخص اول هستند. تغییرات مقرراتی و ناتوانی در استفاده از کوکی های شخص ثالث در بسیاری از مرورگرهای اصلی این فشار را افزایش داده است.

اظهارات در حال حاضر بسیاری از این داده ها را جمع آوری می کند. آنها شامل داده های تراکنشی حاوی موجودی و نوع حساب هستند. آنها همچنین شامل داده های مهم دیگری مانند مکان هستند. CRM های بانکی می توانند تنظیمات برگزیده و اطلاعات هویت آفلاین را استخراج کنند.

این داده‌ها همچنین شخصی‌سازی و هدف‌گیری را آسان‌تر می‌کنند که یکی از مؤثرترین راه‌ها برای بهبود پیام‌های بازاریابی است. بازاریابان بانکی باید از این ابزارها در کمپین ها برای ردیابی تلاش های فروش متقابل و افزایش فروش استفاده کنند. بیانیه‌های دیجیتال همچنین این مزیت را فراهم می‌کند که بانکداران را قادر می‌سازد تا کمپین‌های متعددی را در هر چرخه بیانیه اجرا کنند. توانایی ایجاد آسان تست A/B و ردیابی خوانندگان، نرخ‌های باز و اقدامات می‌تواند به بانک‌ها کمک کند تا داده‌های بیشتری را که برای اصلاح پیشنهادات و سفر مشتری خود نیاز دارند جمع‌آوری کنند.

پالایش زیرساخت بیانیه دیجیتال

برخی از راه‌های کلیدی وجود دارد که بانکداران می‌توانند هنگام کار برای تبدیل مشتریان خود به بیانیه‌ها و اعلامیه‌های دیجیتال، موفقیت را تضمین کنند.

بانکداران می توانند پیوندهای ثبت نام را در صفحه اول وب سایت و برنامه تلفن همراه قرار دهند تا کار را برای مشتریان آسان تر کنند. فرآیند ثبت نام دیجیتال باید ساده باشد. آسان و روشن کنید که مشتریان می‌توانند در کدام صورت‌حساب‌های دیجیتال ثبت‌نام کنند و مطمئن شوید که ایمیل‌ها و پیام‌های تأیید حاوی پیوندهای مورد نیاز برای مدیریت بیانیه‌های آنلاین هستند.

بازاریابان بانکی همچنین باید اطمینان حاصل کنند که صورت‌های دیجیتالی با صورت‌های چاپی مطابقت دارند. بهترین شیوه‌های طراحی را از طراحی مجدد بیانیه‌ها برای برقراری ارتباط بهتر اعلان‌های مهم به مشتریان خود انجام دهید. اظهارات الکترونیکی در پلتفرم دیجیتال که ظاهری پیچیده ندارند و در طراحی فاقد یکپارچگی هستند، تأثیر بدی را در مشتریان به جا می گذارند.

برای آن دسته از مشتریانی که ترجیح می دهند به دریافت صورت های کاغذی ادامه دهند، به آنها کمک کنید شکاف دیجیتال را پر کنند. از کدهای QR می توان برای سوق دادن مشتریان به تبلیغات ویژه استفاده کرد و فناوری اسکن صورتحساب می تواند پرداخت های الکترونیکی را فعال کند. این گزینه‌ها و دیگر گزینه‌های خلاقانه راهی برای ایجاد پل ارتباطی بین کانال‌های چاپی و دیجیتال و ارائه یک تجربه قوی برای مشتری با کانال‌های ارتباطی سنتی ارائه می‌دهند.

ارائه یک تجربه بیانیه نوآورانه

بیانیه ها و اعلامیه های دیجیتال فرصتی عالی برای استفاده از امکانات پویا تعاملات آنلاین فراهم می کند. بیانیه‌ها و اعلامیه‌های دیجیتال می‌توانند حاوی پیوند باشند، از رنگ برای پیام‌های واضح استفاده کنند و فضای بیشتری برای نمودارها و نمودارهای اضافی داشته باشند.

رنگ یکی از بهترین راه‌ها برای جلب توجه به پیام‌های بازاریابی کلیدی و تقویت برند است. تحقیقات نشان داده است که مصرف کنندگان به شدت به “مناسب بودن رنگ” پاسخ می دهند. رنگ مناسب شخصیت برند شما را نشان می دهد، اما باید به صورت استراتژیک استفاده شود تا مشتری را تحت تاثیر قرار ندهد. رنگ ها باید مکمل و تقویت کننده برند موجود، مانند لوگوی شما باشند. از رنگ های متضاد می توان برای جلب توجه به بخش های مهم عبارت استفاده کرد.

بیانیه های دیجیتال همچنین باید نقاط تمرکز مشتری را به وضوح مشخص کنند. وسوسه این است که «فضای کاغذی» نامحدود یک بیانیه دیجیتال را ببینید و آن را تا حد امکان پر کنید. حتی در دنیای دیجیتال، مشتریان به طراحی تمیز و استفاده مناسب از فضای سفید پاسخ خواهند داد.

هنگام طراحی عبارات، سه عامل مهم را در نظر داشته باشید:

بیانیه باید مفید باشد. آیا یافتن اطلاعات لازم را سریع و آسان می کند؟
بیانیه باید واضح باشد. آیا ظاهر جذابی دارد؟
بیانیه باید نشان دهنده مراقبت باشد. آیا به مشتریان اطلاع می‌دهد که بانک آنها را می‌شناسد، بهترین وضعیت مالی آنها را دارد؟

علایق قلبی است و آیا می توانید در مورد چگونگی دستیابی به این اهداف مشاوره ارائه دهید؟
بیانیه های دیجیتال باید نشان دهند که مشتریان جزئیات یک خط را برای داده های تراکنش ترجیح می دهند. این بانک را قادر می‌سازد تا تمام اطلاعات لازم را در فضای کمتری انتقال دهد و تجربه کاربر را افزایش دهد.

اظهارات اغلب جنبه نادیده گرفته شده یک برنامه بازاریابی هستند. با این حال، داده‌های زیراکس نشان می‌دهد که 95 درصد مشتریان بیانیه‌های چاپی خود را باز کرده و اسکن می‌کنند. بینش ما نشان می‌دهد که 52 درصد از بیانیه‌های دیجیتال باز و مشاهده شده‌اند. بانک‌ها عاقلانه هستند که ارزیابی کنند چگونه می‌توانند از این ارتباطات ضروری و ضروری برای ارتقای بازاریابی و تجربه مشتری استفاده کنند.

از آنجایی که مشتریان بیشتر تجربیات مالی خود را به طور کامل آنلاین منتقل می کنند، بانک ها نیز فرصت بسیار خوبی برای انتقال مشتریان بیشتری به صورت های الکترونیکی دارند. این نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه چاپ می شود، بلکه به بانک کمک می کند تا با به حداکثر رساندن مزایای ذاتی ارتباطات دیجیتال: داده ها، ردیابی و طراحی، بهتر با مشتریان خود ارتباط برقرار کند.

منبع

امتیاز به این مطلب post

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=17089

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا