رپورتاژ آگهی

حل جدول متقاطع یا کلاسیک به صورت آنلاین در باغستان نیوز

سایت باغستان نیوز با کمک طراح حرفه ای (حمیدرضا محمدرضایی) مجلات تخصصی جدول کولاک و کلبه سرگرمی روی وبسایت باغستان نیوز حل آنلاین جدول های کلاسیک را تدارک دیده است.

جدول های کلاسیک سایت باغستان نیوز دارای امتیاز هستند. تیم طراحی جدول سایت باغستان نیوز، با توجه به  نوع جدول، آنها را به ترتیب از آسان تا سخت درجه بندی کرده و برای حل هر جدول زمان خاصی را در نظر گرفته اند.

این جدول ها با شیوه خاصی امتیاز دهی و با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربران حل می شود و در پایان امتیاز هر کاربر بلافاصله برای او محاسبه می گردد.

برای حل جدول های کلاسیک موجود در سایت باغستان نیوز کافیست وارد سایت شده و سپس از طریق منوی «حل جدول» وارد بخش «جدول کلاسیک» شده و هر کدام از جدول ها را که علاقه دارید، انتخاب کنید. جدول های کلمات متقاطع یا کلاسیک سایت باغستان نیوز بر حسب تاریخ طبقه بندی شده اند.

پیشنهاد می شود برای آشنایی سوالات، در ابتدا از جداول «آسان» آغاز کنید و سپس سراغ حل جدول های سخت بروید. نکته مهم در حل این جداول مدیریت زمان است. چرا که برای حل هر جدول، زمان خاصی تعیین شده است. در پایان چنانچه زودتر از زمان معین، جدول حل شود: به ازای هر ۵ ثانیه، کاربر یک امتیاز اضافه می گیرد. و اگر حل جدول بیشتر از زمان تعیین شده طول کشید: به ازای هر ۵ ثانیه، یک امتیاز کسر می شود. بنابر این توصیه می شود زمان را در حل این جدول هدر ندهید و ابتدا سوالاتی را که بلد هستید حل کنید.باغستان نیوز با بیش از یک میلیون واژه مرجع راهنمای حل جدول، جدول دوستان است.

سایت حل جدول متقاطع آنلاین

برای ورود به سایت باغستان نیوز روی ( راهنمای حل جدول ) کلیک کنید

https://baghestannews.ir/category/hotnews/jadval/

امتیاز به این مطلب post

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=17171

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا