رپورتاژ آگهی

بهترین مدل پکیج بوتان 24000

بهترین مدل پکیج بوتان 24000

 

انواع پکیج بوتان

پکیج های بوتان در انواع ظرفیت و مدل های مختلف طراحی و تولید می شوند که برخی از آنها اکنون از رده خارج شده و دیگر تولید می شوند و اما بعضی از آنها مدل بروز شده و جدیدتر از مدل های قبلی هستند که ارتقا داده شده اند. از بین ده مدل پکیج بوتان که از ابتدا وجود داشته اکنون در بازار 4 مدل بیتا، پارما، پرلا پرو و پاویا موجود هستند که قبل از خرید اولین نکته مهمی که باید مدنظر داشته باشید آنالوگ و یا دیجیتال بودن دستگاه می باشد. سپس بر اساس متراژ ظرفیت و مدل دستگاه را انتخاب کنید.

بهترین مدل پکیج بوتان 24000

 

قبل از این که به بررسی این مدل ها بپردازیم بهتر است که بدانید پکیج آنالوگ با دیجیتال چه فرقی دارند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر پکیج بوتان از نوع دیجیتال باشد مجهز به یک نمایشگر دیجیتال است که در آن می توانید وضعیت دمای آب، تنظیمات حالت دستگاه از لحاظ زمستانه و یا تابستانه بودن و… را چک نمایید.

 

پکیج های دیجیتال نسبت به نوع آنالوگ از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند زیرا این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می آوردند که دستگاه را عیب یابی دیجیتال کنید. به همین دلیل اگر سیستم دچار مشکل یا خرابی شود به راحتی توسط پکیج به صورت خودکار عیب یابی می شود و با نمایش دادن یک کد خاص برای هر مشکلی شما می توانید کاتالوگ محصول را مطالعه و از مشکل دقیق آن اطلاع یابید. همین امر کار شما را رای رفع کردن خرابی نیز راحت تر خواهد کرد.

 

ما در این مقاله به بررسی جدیترین تا قدیمی ترین مدل های پکیج دیواری بوتان 24000 که بیشترین کاربرد را برای فضاهایی با زیر بنای 150 متری دارند و دارای ظرفیت 24 کیلو وات می باشند، خواهیم پرداخت تا شما مصرف کنندگان عزیز بتوانید بهترین پکیح را برای منزل یا محیط کار خود انتخاب نمایید. بنابراین با ما همراه باشید:

 

پکیج بوتان 24000 مدل بیتا

یکی از جدیدترین مدل های پکیج بوتان 24000 مدل بیتا می باشد که از نوع آنالوگ بوده و در حال حاضر در بازار موجود می باشد. پکیج های بوتان مدل بیتا به صورت کلی در سه ظرفیت 22000، 24000 و 26000 تولید می شوند که ما در اینجا به بررسی خصوصیات پکیج بوتان 24000 مدل بیتا می پردازیم.

این سری از پکیج های بوتان به دلیل آنالوگ بودن و نداشتن سیستم عیب یابی خودکار از سایر مدل های دیگر قیمت پایین تری دارند. همچنین جز پرفروش ترین پکیج های بوتان محسوب می شوند که ظرفیت 24000 آن تا متراژ 140 متر مربع را پاسخگو خواهد بود. همچنین دارای ویژگی های کاربردی مانند بهره مندی از فن و محفظه احتراق بسته می باشد. پکیج هایی که دارای فن هستند نسبت به بدون فن برای استفاده در محیط هایی مانند خانه امنیت بیشتری دارند.

از دیگر خصلت های خوب این پکیج دو مبدل بودن آن است که یکی از مبدل ها برا ی گرمایش خانه و دیگری به جهت آبگرم بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. پکیج های دو مبدل دارای قابلیت رسوب زدایی آسان تری نسبت به نوع تک مبدل دارند. پنل پکیج بوتان 24000 مدل بیتا از 4 قسمت مختلف تشکیل شده که در قسمت چپ آن یک نمایشگر دایره ای شکل قرار گرفته شده که نشان دهنده فشار آ مدار گرمایش می باشد.

 

و LED که در بالای آن قرار گرفته نشان دهنده وضعیت عملکرد دستگاه است. دو دسته ای که روی پکیج تعبیه شده نیز برای تنظیم مدار آب گرم و انتخاب وضعیت پکیج می باشد. این دستگاه دارای سیستم بای پس خودکار، هواگیری خودکار، دارای محفظه احتراق، شیر 3 طرفه، ست هیدرولیک پلیمری، سیستم تنظیم اتوماتیک گاز، سیستم ضد نوسان دمای آب، سیستم ضد یخ و… می باشد که باعث شده این دستگاه به بهترین شکل ممکن کار کند.

 

پکیج بوتان 24000 مدل پارما

پکیج بوتان 24000 مدل پارما از دیگر مدل های این برند می باشد که مانند مدل بیتا آنالوگ بوده و نسبت به مدل های پرلاپرو و پاویا قیمت پایین تری دارد. پنل این دستگاه به این شکل است که شما می توانید وضعیت عملکرد پکیج را مشخص نمایید. با کمک یکی از دسته های روی پنل دستگاه می توانید دمای آب مدار گرمایش را تنظیم کنید. همچین دستگاه مجهز به یک ال ای دی ریز است که وضعیت کاری سیستم را مشخص می کند.

 

از ویژگی های پکیج بوتان 24000 مدل پارما می توان به محفظه احتراق بسته فن دار، سیستم بای پس خودکار، سیستم ضد یخ زدگی، راندمان بالای آن، قابلیت تنظیم حداقل و حداکثر فشار آب گرمایشی، سیستم جرقه زن خودکار، شیر سه طرفه، سیستم حفاظت شعله، قابلیت هواگیری خودکار و امکان اتصال به ترموستات اتاق اشاره نمود.

پکیج های بوتان پارما در ظرفیت 22 و 24 کیلو وات تولید می شوند و تنها فرقی که پکیج های بوتان مدل بیتا دارند این است که کیفیت قطعات پکیج پارما از مدل بیتا بیشتر است زیرا قطعات اصلی آن ساخت اروپا بوده ولی مدل بیتا ساخت آسیا است به همین دلیل با از مدل بیتا قیمت بیشتری دارد.

 

پکیج بوتان 24000 مدل پاویا

پکیج بوتان 24000 مدل پاویا یکی از جدیدترین مدل های این پکیج می باشد که از نوع دیجیتال بوده و از قطعه های با کیفیت اروپایی در تولید آن استفاده شده است. ویژگی های این محصول شامل قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی، بهره مندی از سیستم عیب یابی الکترونیکی، دارای سیستم سیستم جرقه زن خودکار، راندمان 90 درصدی، دارای دو مبدل حرارتی، امکان دفع گازهای ایجاد شده توسط احتراق، دارای سیستم تامین آبگرم لازم در کمترین زمان و امکان تخمین کارکرد پکیج می باشد.

 

ظاهر پنل نیز به صورتی طراحی شده که در قسمت چپ آن مجهز به یک صفحه نمایش دیجیتال بوده و کدهای خطای پکیج در آن نمایش داده می شود. دمای آبگرم دستگاه نیز در این صفحه نمایش قابل مشاهده خواهد بود. همچنین اگر سیستم دچار نقص فنی شود یا آب داخل پکیج کم شده باشد پکیج بر روی نمایشگاه اخطار نشان می دهد تا آن را رفع کنید. علاوه بر این اگر تمامی سیستم هایی که بر روی دستگاه فعال هستند را میتوانید در آن مشاهده کنید. این محصول داری سه دسته هم در کنار صفحه نمایش می باشد که هر کدام به منظور وظیفی چون انتخاب وضعیت، تنظیم دمای آبگرم و فشار آب مدار بسته تعبیه شده اند.

 

پکیج بوتان 24000 مدل پرلاپرو

یکی از پیشرفته ترین پکیج های برند Butane پکیج بوتان 24000 مدل پرلا پرو می باشد که در ابتدا با نام پرلا شناخته میشد. اما پس از مدتی با اضافه شدن امکانات جدید در آن به پرلا پرو تغییر یافت. قطعات این محصول ساخت دانمارک و ایتالیا می باشد به همین دلیل از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار هستند. این پکیج به دلیل تکنولوژی و ساختاری که دارد از سه مدل بیتا، پارما و پاویا گران تر است.

 

از مشخصات منحصر به فرد آن نیز می توان به قطعات با کیفیت اروپایی، سیستم تخلیه گاز کم صدای ایتالیایی، سیستم ماژولار بروز به جهت صرفه جویی در انرژی، تکنولوژی آیونالیز به جهت جلوگیری از خاموش شدن شعله، قابلیت تامین آبگرم مصرفی در کوتاترین زمان، ّگرم مصرفی در کوتاه ترین طمسیستم عیب یابی الکترونیکی پیشرفته با امکان نمایش 25 خطای کاری پکیج اشاره نمود. از تفاوت های پکیج بوتان پرلا پرو و پاویا تنها می توان به ظرفیت آن ها اشاره کرد که مدل پاوریا در در ظرفیت 24 کیلو وات و مدل پرلاپرو در سه ظرفیت 24، 28 و 36 کیلووات تولید می شوند.

 

پکیج بوتان 24000 مدل اوپتیما

یکی دیگر از مدل های پکیج 24000 بوتان مدل اوپتیما می باشد که در حال حاضر در بازار موجود نمی باشد. اما یکی از محصولات پکیج برند butane با طراحی زیبا و سازگاری بالا با سیستم های خانگی که دارای ظرفیت گرمایش متنوع با راندمان بالا می باشد و به خاطر ابعاد و حجم مناسب شرایط نصب آسانی دارد. از ویژگی های بیشتر این پکیج می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دسترسی به آب گرم دائمی و سریع
  • بهره مندی از نمایشگر دیجیتال
  • دارای سیستم عیب یابی الکترونیک
  • مجهز به سیستم ضد یخ زدگی
  • بهره مندی از سیستم بای پس اتوماتیک
  • برخورداری از پمپ سیرکولاتور سه سرعته
  • دارای قابلیت هواگیری پکیج به صورت خودکار

 

 

پکیج بوتان 24000 مدل benessere

پکیج بوتان 24000 مدل بنسره یکی دیگر از پکیج های این برند است که در بازار موجود نمی باشد. این محصول به صورت محفظه باز بوده و در ساختار آن از قطعات استاندارد اروپایی استفاده شده است. از خصلت های پکیج بوتان 24000 مدل benessere می توان به بهره بندی آن از دو مبدل حرارتی گرمایش و آبگرم مصرفی و مجهز بودن به سیستم های پیشرفته الکترونیکی، سیستم ضد گرپاژ پمپ، سیستم عیب یابی الکترونیکی، راندمان بالا، قابلیت تنظیم خودکار جریان گاز، سیستم احتراق آهسته و کنترل مداوم دمای فضای داخلی بر اساس تغییرات دمای محیط خارجی می باشد. همچنین از این دستگاه می توان در سیستم های گرمایش از کف نیز استفاده نمود.

 

بهترین مدل پکیج بوتان

پکیج بوتان 24000 مدل ورونا

پکیج بوتان 24000 مدل verona دارای راندمان 93 درصدی بوده که از نوع فن دار بوده و مجهز به یک دودکش دوجداره می باشد. این محصول از شیر سه طرفه گراندفوس دانمارک که امکان کنترل خودکار را دارد تشکیل شده است. همچنین دارای قابلیت کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش، محدود کردن حداکثر دمای آب مدار گرمایش، امکان جریان گاز و هواگیری آن به صورت اتوماتیک می باشد. این محصول در سایر ویژگی های دیگر شباهت زیادی به سایر مدل های پکیج بوتان دارد. البته توجه داشته باشید که اگرچه از ویژگی ها خوبی بهره برده است اما اکنون این محصول در بازار موجود نمی باشد.

 

پکیج بوتان 24000 مدل ورونا

پکیج بوتان 24000 مدل calda Venezia

یکی دیگر از انواع پکیج بوتان 24000 مدل کلدا ونزیا می باشد که در حال حاضر در بازار موجود نیست. از خصوصیات این محصول می توان به راندمان 92 درصدی آن با قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی اشاره نمود. همچنین مجهز ویژگی هایی نظیر پمپ سیرکولاتور 3 سرعته با امکان کنترل اتوماتیک، مبدل حرارتی دو منظوره تامین گرمایش و آبگرم مصرفی، مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکاز، سیستم عیب یابی الکترونیکی، سیستم ایمنی تخایه گاز حاص از احتراق و سیستم ضد یخ می باشد.

 

پکیج بوتان 24000 مدل calda Venezia

پکیج بوتان 24000 مدل cv424s

از ویژگیهای پکیج بوتان 24000 مدل سی وی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بهره مندی از سیستم هواگیری خودکار
  • مجهز به سیستم احتراق آهسته با قابلیت تنظیم
  • مجهز به مشعل اتمسفریک و سیستم آیونایز حفظ شعله
  • دارای سیستم بای پس به صورت خودکار
  • برخورداری از پمپ سیرکولاتور 3 سرعته
  • مجهز به سیستم گریپاژ پمپ
  • دارای سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش

 

پکیج بوتان 24000 مدل cv424s نیز مانند مدل کلدا ونزیا، اوپتیما، بنسره و ورونا دیگر در بازار موجود نمی باشد.

 

پکیج بوتان 24000 مدل nouva acqua

آخرین پکیج بوتان 24000 که در این مقاله بررسی خواهیم کرد مدل nouva acqua می باشد. اگرچه این محصول نیز در بازار موجود نیست اما اطلاع از ویژگی های خوب آن ممکن است برای شما مفید باشد. این محصول علاوه بر خصلت های سایر مدل های بالا دارای ویژگی هایی چون سیستم ضد یخ هوشمند، راندمان کاری 93 درصدی، سیستم ضد نوسان دمای آبگرم مصرفی، بهره مندی از فن به جهت رساندن هوای آزاد موردنیاز و تخلیه گازهای ناشی از احتراق می باشد.

 

از این محصول که مجهز به فن بوده و داری محفظه احتراق بسته است و قادر است آبگرم را فوری تامین کند، می توان در انواع شرایط آب و هوایی و موقعیت های ساختمانی با واحد هایی تا 210 متر مربع استفاده نمود. پکیج بوتان 24000 مدل nouva acqua دارای دو مبدل حرارتی گرمایش و آب گرم مصرفی ایتالیایی می باشد که به شیر سه ظرفه خودکار گراندفوس دانمارک مجهز شده است.

 

تمامی مدل های پکیج دیواری 24000 بوتان دارای گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش هستند که با قیمت بروز توسط وبسایت تخصصی تهویه مطبوع مهاجر به خریدارن محترم عرضه می گردند. توجه داشته باشد که ساختار کلی این محصولات و عملکرد آن ها یکسان می باشد تنها تفاوت آنها در برخی از ویژگی های منحصر به فرد، دیجیتال یا آنالوگ بودن آن و قیمت آن بر اساس تجهیزات و کیفیتی است که دارد. شما با مطالعه این مقاله می توانید اطلاع لازم را درباره هر یک از آنها کسب نماید و بر اساس سلیقه و شرایطی که دارید یکی از آن ها را برای محل کار و یا منزل خود انتخاب نمایید. درصورت نیاز کارشناسان تهویه مطبوع مهاجر برای راهنمایی بیشتر همراه شما خواهند بود.

 

منابع:

ویکی پدیا

وبسایت mohajer-co.com

وبسایت butaneindustrial.com

وبسایت https://mohajer-co.com/products/category-botan-boiler

5/5 - (1 رای)

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=17840

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا