دسته‌بندی نشده

قرص فایزر چندان موفق عمل نکرده است

در این مطلب از پایگاه خبری امت پرس ، توضیحاتی درباره اینکه قرص فایزر چندان موفق عمل نکرده است خواهیم داشت! با ما همراه باشید

براساس یک مطالعه، قرص آزمایشی شرکت داروسازی فایزر برای کووید ۱۹ در دور نگه‌داشتن بیماران از بیمارستان بسیار مؤثر بوده، اما در کاهش علائم خفیف‌تر که اغلب با عفونت‌های جدید همراه است چندان موفق عمل نکرده است.

به نقل از بلومبرگ، داده‌های یک مطالعه جدید نشان داد، قرص آزمایشی شرکت داروسازی فایزر برای کووید ۱۹ در دور نگه‌داشتن بیماران از بیمارستان بسیار مؤثر بوده، اما در کاهش علائم خفیف‌تر که اغلب با عفونت‌های جدید همراه است چندان موفق عمل نکرده است.

این شرکت  روز گذشته در بیانیه‌ای نتیجه تحقیقات خود را اطلا‌ع‌رسانی کرد و گفت: در پژوهشی که ۶۷۳ بزرگسال تحت نظر قرار داشتند، قرص توسعه داده شده نتوانست در کاهش علائم گزارش شده کووید ۱۹ موفق باشد، اما تا ۷۰ درصد مانع بستری افراد در بیمارستان شد.

شرکت داروسازی فایزر قبلا اعلام کرده بود، نتایج آزمایش‌های بالینی نشان می‌دهد که قرص ضد ویروس این شرکت موارد خطرناک ابتلا به کووید ۱۹، بستری شدن و مرگ بیماران را ۸۹ درصد کاهش می‌دهد.

شرکت داروسازی فایزر چندی پیش، طی توافقی اجازه تولید و فروش داروی آزمایشی خود برای درمان کووید ۱۹ در ۹۵ کشور درحال توسعه را داد.

منبع : فارس

امتیاز به این مطلب post

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=6816

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا