دسته‌بندی نشده

بازیگر نقش امید در سریال خودخواسته چه کسی است؟

در این مطلب از پایگاه خبری امت پرس ، توضیحاتی درباره امید در سریال خودخواسته خواهیم داشت! با ما همراه باشید.

محمد صدیق مهر در سریال طنز خودخواسته نقش امید را برعهده دارد. با بیوگرافی این هنرمند آشنا شوید.

محمد صدیق مهر بازیگر توانایی است که قبل از این که در نقش امید در سریال خودخواسته بازی کند در تئاترهای زیادی به ایفای نقش پرداخته و نشان داده بازیگری بسیار کاربلد است. بیوگرافی او در ادامه آمده است.

محمد صدیق‌ مهر، بازیگر نقش امید در سریال خودخواسته

شروع فعالیت هنری محمد صدیق مهر

محمد صدیق مهر متولد دوم اردیبهشت سال 1358 است. او از آن بازیگرانی است که این رشته به صورت آکادمیک نیز دنبال کرده و بعد از لیسانس بازیگری را از دانشگاه هنر و معماری دریافت کرد به ادامه تحصیل پرداخت و مدرک کارشناسی ارشد خود را نیز در همین رشته از دانشگاه هنر گرفت و در این رشت تدریس هم کرده است.

او بازیگری از تئاتر آغاز کرد. صحنه نمایش عرصه ای بود که صدیق مهر در آن توانست نشان بدهد چه توانایی هایی دارد و چگونه می تواند از عهده نقش های مختلف بربیاید.

در کارنامه هنری او نام تئاترهای زیادی دیده می شود. بیوه های غمگین سالار جنگ، پشت در، دردسر بزرگ آقای مدیر، چی دا، سرآشپز پیشنهاد می کند، هزار شلاق، دولت ضعیفه و … بخشی از کارهای این هنرمند هستند.

محمد صدیق‌ مهر، بازیگر نقش امید در سریال خودخواسته

محمد صدیق مهر در سینما و تلویزیون

صدیق مهر بیشتر روی صحنه نمایش بوده و تاکنون کمتر جلوی دوربین رفته است. کار اخیر او بازی در فیلم دسته دختران است. اما غیر از این در فیلم تعارض به کارگردانی محمدرضا لطفی، فیلم شیطان وجود ندارد و … نیز بازی کرده و در فیلم های کوتاه از جمله شناگر و سرانجام نیز به ایفای نقش پرداخته است.

به نوشته سلام سینما این هنرمند همچنین در سریال آخرین غزل به کارگردانی نادر برهانی مرند و بیژن صمصامی که در 5 قسمت از شبکه قرآن پخش شد نیز بازی کرده است.

فیلم سینمایی ماه بی بی که البته هنوز آن را ندیده ایم اما فیلمی تاریخی است از دیگر کارهای صدیق مهر محسوب می شود.

محمد صدیق‌ مهر، بازیگر نقش امید در سریال خودخواسته

بازی در نقش امید در سریال خودخواسته

نقش امید در سریال خودخواسته برای محمد صدیق مهر به نوعی اولین تجربه محسوب می شود.  او در این باره به جام جم گفته: «به هر حال برای بازیگرانی که در زمینه تئاتر فعالیت می‌کنند شرایط به گونه‌ای است که ممکن است تا مدت‌ها هیچ پیشنهادی برای بازی در سریال یا فیلم به آنها نشود.

یعنی بستگی به یک‌سری عوامل دارد که بتوانند خودشان را در قاب تصویر هم محک بزنند که شانس هم در این زمینه بی‌تاثیر نیست.

ما دوستان هنرمندی داریم که سال‌ها در تئاتر فعالیت می‌کنند، اما شانس حضور در سینما و تلویزیون را پیدا نمی‌کنند. البته این اواخر کارگردان‌ها بیشتر از قبل به تئاتر سر می‌زنند و بازیگران را می‌شناسند.»

او عدم ریسک‌پذیری کارگردان‌ها را در این امر موثر می‌داند و معتقد است: «خیلی از فیلمسازها این ریسک را نمی‌کنند که با بازیگری که نمی‌شناسند، همکاری کنند.

چه برسد به این که نقش اصلی کارشان را به او بسپارند. ترجیح می‌دهند با بازیگرانی که می‌شناسند همکاری کنند. اما آقای بذرافشان در این سریال به من لطف داشت و اعتماد کرد.

همچنین تهیه‌کننده هم حمایت کرد و من نقش امید را بازی کردم. این مجموعه کمدی موقعیت است. امید، آدمی است که در زندگی‌اش کارهای مختلفی را تجربه کرده و به نتیجه نرسیده، ولی مدام برای زندگی‌اش تلاش کرده و با بد شانسی روبه‌رو شده که حالا هم به خاطر یک هدف وارد زندان شده است».

صدیق‌مهر از تاثیر دوستی و همکاری چند ساله با برخی از بازیگران این مجموعه از جمله محمد نادری می‌گوید: «آشنایی و رفاقتی که با هم داریم و همچنین شناختی که از بازی یکدیگر داریم، در کار خیلی به من کمک می‌کند.

آقای بذرافشان هم به عنوان کارگردان خیلی من را راهنمایی کرد. من هم تلاش می‌کنم با فیلمنامه و قصه خوبی که داریم، خروجی خوبی داشته باشد و مخاطبان دوست داشته باشند

امتیاز به این مطلب post

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=13880

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا