دسته‌بندی نشدهاقتصادی

تاریخچه برند بهروز + داستان تاسیس صنايع غذايی بهروز

در این مطلب از پایگاه خبری امت پرس ، توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند صنايع غذايی بهروز خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برند غذایی بهروز با نام صنايع غذايی بهروز نيک فعالیت خود را در سال ۱۳۵۶ شمسی توسط بهروز فروتن واقع در يک منطقه صنعتی (در كيلومتر ۱۵ جاده كرج-قزوين) آغاز کرد…

 بهروز
بهروز

بد نیست بدانید مساحت مجموعه و کارخانه ی برند غذایی بهروز چیزی در حدود ۲۰ هزار مترمربع می باشد که چیزی قریب به ۵ هزار مترمربع از آن را سالن های تولید، ساختمان اداری، انبارهای مواد اولیه، سردخانه ها و همچنین مرکز پژوهش و تحقیقات به خود اختصاص می دهد.

بهروز
بهروز

برند غذایی بهروز در حال حاضر چیزی نزدیک به ۱۵۰۰ نفر پرسنل دارد و شش نقطه از ایران، تحت لیسانس صنایع غذایی بهروز مشغول به فعالیت می باشند (به دلیل ارزان تمام شدن تولید محصول در مبدا).

تکدانه
بهروز

لازم به بیان است برند بهروز در ابتدا تنها سالاد الویه تولید می کرد (سالاد الویه، کشک بادمجان، شله‌ زرد، ترشی و بعد سس مایونز)؛ اما با گذشت زمان و تلاش و ممارست بیش از پیش توانست سبد محصولات خود را گسترش دهد. توليدات این برند در حال حاضر شامل محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، انواع سس، انواع كنسروجات ، انواع شور، انواع ترشی، انواع مربا و همچنین آبليمو می باشد.

در سال ۱۳۹۰ شمسی، شرکت صنايع غذايی بهروز نيک به گروه دیگری از سرمایه گذاران در تولید واگذار شد تا در عرصه تولید با نوآوری بیشتری، پاسخگوی نیاز مشتریان داخلی و بازارهای جهانی باشند. سرانجام در سال ۱۳۹۱ شمسی و پس از اتمام مراحل، انتقال مالکیت شرکت صنايع غذايی بهروز نيک اتمام پذیرفت و گروه جدید هدایت این مجموعه بزرگ را برعهده گرفت…

تکدانه
بهروز

این برند تاکنون چندین لوح تقدیر از مرکز توسعه وزارت صنعت، معدن و تجارت, وزارت کشاورزی و همچنین دانشگاه‏ های گوناگون دریافت کرده است؛ از جمله این افتخارات می توان به نشان HACCP ، FDA ، TUV ، EFQM ، ISO 9001:2000 اشاره کرد.

بهروز
بهروز

جالب است بدانید برند بهروز اولین برند ایرانی است که مواد غذایی با برند ایران به بازار ایالت متحده آ‌مریکا عرضه کرده است و گواهی FDA (سازمان غذا و دارو) ایالات متحده آمریکا را نیز دریافت کرده است.

امتیاز به این مطلب post

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=5040

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا