ورزشیویژه

حذف استقلال و پرسپولیس در پاره ای از ابهام است

در این مطلب از پایگاه خبری امت پرس ، توضیحاتی درباره  حذف استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت! با ما همراه باشید.

صادق درودگر عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد حذف احتمالی سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال و پرسپولیس در تلاش هستند تا مجوز حرفه‌ای خود را بگیرند.

آن‌ها از AFC طلب دارند و اگر تسویه کنند، ماجرا تمام می‌شود. اگر استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف شوند باشگاه‌هایی که شرایط را دارند جایگزین می‌شوند. ممکن است در آینده از این موضوع آسیب ببینیم.

او درباره خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در بهمن ماه تصریح کرد: همیشه اولین شعار ریاست‌ها جمهوری این بود که این ۲ باشگاه را خصوصی می‌کنیم.

همه آن‌ها حرفای تکراری می‌زنند، اما به آن عمل نکردند. معتقدم هیچ موقع این اتفاق رخ نخواهد داد. بهترین کار این است که سرخابی‌ها را به شرکت‌های اقتصادی دهیم.

تا کی باید تاوان بی لیاقتی مدیران گذشته این ۲ باشگاه را بدهیم و هر سال از آسیا تهدید شویم. راهکار این است که دولت وامی به این ۲ باشگاه بدهد تا بتوانند مشکلاتشان را حل کنند.

در مورد دیدار عزیزی خادم و شیخ سلیمان، اطلاعی ندارم

او اشاره کرد: جالب است، باشگاه‌ها درآمد ندارند اماباید استقلال و پرسپولیس که تراز منفی دارند مالیات می‌دهند و پاسوز می‌شوند. در خصوص سفر عزیزی خادم به مالزی برای دیدار با شیخ سلام، اطلاعی ندارم و فقط در اخبار این موضوع را شنیدم.

به آن‌ها پیشنهاد که به دیدار شیخ سلیمان بروند تا هر چه سریع‌تر مشکل حل شود. ما باید بیشتر به دیدار شیخ سلمان برویم تا او روابطمان با او بیشتر و بهتر شود.

درودگر درباره اینکه چقدر سرخابی شانس حضور در لیگ قهرمانان را دارند، گفت: حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا قطعی است، اما شانس کوچکی برای حضور آن‌ها می‌بینم.

مشکل این ۲ باشگاه این است که برای یک سازمان دولتی هستند که این موضوع نباید رخ دهد. راه حل فقط خصوصی سازی یا واگذاری آن‌ها به یک شرکت است.

او در خصوص اینکه آیا قرارداد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ریالی است یا دلاری، گفت: قرارداد اسکوچیچ، بند محرمانگی دارد. در بند اسکوچیچ این موضوع را گذاشتیم که او نتواند به راحتی فسخ قرارداد کند.

قرارداد او ریالی است، اما مبلغش را نمی‌گویم، زیر را محرمان است. به خاطر اینکه اتفاقات ویلموتس رخ ندهد، با اسکوچیچ قرارداد ریالی بستیم.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

امتیاز به این مطلب post

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=7694

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا