اجتماعی

کارکنان دولت چگونه جذب می شوند؟ 

بر اساس مصوبه امروز کمیسیون اجتماعی در ماده یک این طرح تمام کارکنان دولت و سازمان‌ها و دستگاه‌های تابعه موضوع ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه از طریق آزمون جذب می‌شوند و تمام شرکت‌های پیمانکاری تامین نیروی انسانی برای دستگاه‌ها حذف خواهند شد.

 

به گزارش پایگاه خبری امت پرس، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در جلسه امروز طرح ساماندهی کارکنان دولت با حضور معاون سازمان اداری و استخدامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دو ماده از آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون در ماده یک این طرح تمام کارکنان دولت و سازمان‌ها و دستگاه‌های تابعه موضوع ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه از طریق آزمون جذب می‌شوند و تمام شرکت‌های پیمانکاری تامین نیروی انسانی برای دستگاه‌ها حذف خواهند شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین بر اساس مصوبه کمیسیون در ماده 2 این طرح نیروهای دستگاه‌های موضوع ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه و سازمان‌ها و شرکت تابعه آنها به شکل قراردادی و رسمی جذب خواهند شد که ابتدا به صورت قراردادی این نیروها به کار گرفته و در صورت عملکرد مطلوبشان به رسمی تبدیل وضعیت خواهند شد.

گودرزی خاطرنشان کرد: بر اساس این مصوبه با نیروهایی که جذب شده‌اند ابتدا یک قرارداد یکساله امضاء می‌شود و در صورت عملکرد مناسب نیروهای جذب شده این قرارداد به مدت دو سال دیگر تمدید می‌شود و پس از گذشت این سه سال عملکرد این نیروها در کمیته‌ای مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در صورت تایید عملکردشان به نیروی رسمی تبدیل وضعیت خواهند شد و یا همکاری با آنها پایان خواهد پذیرفت.

وی افزود: لازم به ذکر است که در مورد نیروهایی که هم اکنون در دستگاه‌های دولتی به اشکال مختلف و قراردادهای مختلف مشغول به کار هستند در مواد بعدی این طرح تصمیم‌گیری خواهد شد.

منبع: فارس

امتیاز به این مطلب post

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=2254

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا