اجتماعی

شرور باقرشهر در مخفیگاهش دستگیر شد

در این مطلب از پایگاه خبری امت پرس ، توضیحاتی درباره  شرور باقرشهر خواهیم داشت! با ما همراه باشید.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری شرور محله باقرشهر که با ایجاد رعب و وحشت ودرگیری باعث اخلال درنظم عمومی این محله شده بود خبرداد.

شرور باقرشهر  دستگیر شد. نظم عمومی را مختل کرده است. این شرور  قبل از حضور ماموران از محل متورای شده بود.فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری این  شرور  خبر داد. شرور باقرشهر در مخفیگاهش دستگیری شد

سرهنگ ” دوستعلی جلیلیان”  در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر  ایجاد رعب و وحشت، درگیری و همچنین اخلال نظم درمحدوده باقرشهر بلافاصله گشت انتظامی کلانتری به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد یکی از افراد شرور سابقه دار نظم عمومی را مختل کرده است .

وی با اشاره به اینکه متهم قبل از حضور ماموران از محل متورای شده بود ادامه داد:  عوامل تیم عملیاتی پلیس امنیت عمومی این شهرستان با رصدهای میدانی، تحقیقات تخصصی مخفیگه مهم را درمحدوده باقرشهر شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه  متهم پس از هماهنگ قضائی دستگیر شد، اعلام داشت: تیم عملیات پلیس امنیت طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس امنیت انتقال دادند

سرهنگ جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس ری به هیچ شخص یا اشخاصی اجازه نخواهد داد تا آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازد و با مخلان نظم وامنیت برابر قانون و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

منبع : رکنا

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=11640

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا