اجتماعی

اکثریت مردم توانسته اند دوز اول و دوم واکسن کرونا را تزریق کنند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی دربارع عملکرد دولت سیزدهم در واکسن کرونا گفت: از آغاز دولت سیزدهم، مبارزه با کرونا و تقویت واکسیناسیون عمومی علیه این بیماری در دستور کار دولتمردان قرار گرفت و تلاش دولت در این زمینه قابل تحسین است.

به گزارش امت پرس، ملک فاضلی اظهار داشت: آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری از نخستین روزهای مسئولیت خود در دولت و همچنین دکتر عین اللهی در وزارت بهداشت، در کنار همراهی دستگاه اقتصادی و دیپلماسی کشور، میزان قابل توجهی از واکسن کرونا را تامین کردند.

وی ادامه داد: در کنار تامین واکسن به میزان قابل توجه از خارج، با مشارکت گروه ها و نیروهای جهادی، مردمی و داوطلب در کنار مجاهدین واکسیناسیون، حماسه ای رقم خورد که امروز اکثریت مردم توانسته اند دوز اول و دوم واکسن کرونا را تزریق کنند.

نماینده مردم سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مجلس یادآور شد: تزریق واکسن کرونا در ایران توانست آرامشی را بر جامعه حاکم کند و مردم دیگر در این حوزه، دغدغه ای جدی ندارند، البته مدیریت کرونا یک مساله چند بُعدی است که یک بعد آن اقدامات حاکمیتی و طرف دیگر مشارکت مردم در رعایت شیوه نامه ها از جمله استفاده از ماسک، فاصله گذاری و دوری از تجمعات است.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۵۵ میلیون و ۴۸۴ هزار و ۳۳۷ نفر دُز اول، ۴۰ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۶۵۷ نفر دُز دوم و ۳۱۴ هزار و ۱۰۵ نفر از شهروندان نیز دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۹۶ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۹۹ دُز رسیده است.

امتیاز به این مطلب post

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=92

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا