سیاسی

مراسم دهه فجر با حضور نیروهای مسلح بخصوص مجموعه پدافند هوایی

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان ضروری و لازم است و این پیشرفت ها در تمامی زمینه ها باید کاملا فنی و هنری بازخوانی شود.

به گزارش امت پرس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان و مسئولان این نیرو با تبریک بمناسبت ایام الله مبارک دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: فرماندهان و مسئولان باید خودشان بعنوان رسانه عمل کنند و با حضوری پر رنگ در مراسم های دهه فجر وحدت، همدلی و کارآمدی نیروهای مسلح بخصوص مجموعه پدافند هوایی را به گوش جهانیان برسانند.
امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه هم افزایی و هماهنگی برای بسترسازی و مشارکت کارکنان در برنامه ها و مراسم های دهه فجر باید به نقطه اوج خود برسد، افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان ضروری و لازم است و این پیشرفت ها بویژه در 4 دهه اخیر در تمامی زمینه ها باید کاملا فنی و هنری بازخوانی شود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، تاکید کرد: بزرگترین جشن ملی کشور اهمیت و جایگاه ویژه ای در عرصه ی بین المللی دارد و انتظار می رود مراسم های دهه فجر در تمامی مناطق و گروه های پدافندی در تراز انقلاب اسلامی برگزار شود.
وی با بیان اینکه جهش علمی، تولید ملی و کارآفرینی، عدالت محوری، عزت، وحدت و یکپارچگی ملت و … از مهمترین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: امروز بحمد الله ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی پاسخ هرگونه تفرقه، توطئه و فتنه ای را با مشت گره کرده نشان داده اند.
امیر سرتیپ صباحی فرد معنویت، بصیرت و خدمت صادقانه را رمز صلابت و اقتدار نیروهای مسلح دانست و افزود: جوانان برومند این سرزمین بویژه کارکنان تلاشگر، متخصص و ولایی نیروی پدافند هوایی با ایثار و خود باوری امروز در طراحی و ساخت انواع تسلیحات و سامانه های راداری و موشکی به چنان درجه ای از خوداتکایی و اعتماد به نفس رسیده اند که دشمن حتی فکر تجاوز به آب و خاک این سرزمین را به ذهن خود راه ندهد.

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=10941

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا