سیاسیویژه

حل مشکلات جامعه در گرو خدمت کردن گروه‌های جهادی

مشاور فرمانده کل و معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: تجربه های سنگینی تاکنون در عرصه‌های مختلف به دست آوردیم و مشکلات جامعه باید توسط گروه‌های جهادی برطرف شود.
به گزارش امت پرس، سردار سیدضیاءالدین حزنی مشاور فرمانده کل و معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در افتتاحیه «رزمایش جهادگران فاطمی» استان گلستان که به مناسبت دهه بسیج سازندگی در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد، اظهار کرد: بزرگ‌ترین رسالت ما گروه‌های جهادی تا زمانی که به مردم خدمت می‌کنیم و در کنار مردم هستیم دشمن از ما می‌ترسد.

وی گفت: باید در جلسات گروه‌های جهادی و جهادگران مشکلات و گرفتاری‌های مردم مطرح شود چرا که مردم‌داری امروز هنر است که هرکس بخواهد آن را اجرا کند مشکلات برطرف می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: همه ما باید به این اعتقاد قلبی برسیم که ملاک کار جهادی مردم هستند و ما باید با مردم باشیم، مشکل آنها را مشکل خود بدانیم و یک لحظه خود را از مردم جدا ندانیم زیرا انقلاب ما پشتوانه مردمی دارد.
حزنی افزود: این توصیه بزرگان ماست که مسؤولان باید از منصب و مسؤولیتی که بر دوش دارند به نفع مردم گام بردارند و به قول آیت الله فاضل‌لنکرانی می‌توان به جای عمل به مستحبات دین، کار مردم را انجام داد و گره‌ای از مشکلات آنها باز کرد.

* سپاه نینوا گلستان مثل یک ساعت دقیق در حال کار جهادی در این منطقه است/ هیچ عذری در عرصه خدمت پذیرفته نیست

وی ادامه داد: فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است و تا زمانی که در کنار مردم هستیم دشمنان از ما به شدت بیم و هراس دارند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه اذعان کرد: سپاه نینوا استان گلستان افتخار ما و این یگان جزو استان‌هایی است که مثل یک ساعت دقیق در حال کار جهادی در این منطقه است.
حزنی مردمداری را یک هنر دانست و خطاب به مسؤولان بیان کرد: هر مسؤولی در جمهوری اسلامی اگر بدین باور رسیده باشد که مردم ولی نعمت ما هستند، دیگر مشکلی در کشور وجود نخواهد داشت؛ امام خمینی (ره) به واسطه همین مردم، جنگ تحمیلی را به دفاعی مقدس تبدیل کرد و مردم موثرترین نقش را در دفاع مقدس و شکست دشمن بعثی داشتند.

وی یادآور شد: جهادگران بسیج سازندگی انسان‌های بزرگی هستند که مصداق بارز خدمت رسانی به مردم قلمداد می‌شوند و نهاد مقدس سپاه پاسداران نیز از مردم، با مردم و برای مردم است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه خاطرنشان کرد: اقتصاد مریض، معضلات فرهنگی، اجتماعی و معیشتی باید با نگاه جهادی و با اتکا به جهادگران فاطمی برطرف شود و ما رسما اعلام می‌کنیم هیچ منعی برای خدمت‌رسانی به مردم وجود ندارد و از طرفی هیچ عذری در عرصه خدمت پذیرفته نیست.

منبع: فارس

امتیاز به این مطلب post

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=15898

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا