سیاسیویژه

اشتباه محاسباتی آمریکا در مواجه با ایران

حجت‌الاسلام «صالحی‌نسب» گفت: اشتباه محاسباتی استکبار جهانی علی‌الخصوص آمریکا در مواجه با انقلاب مردم ایران، باعث شد که همیشه طعم شکست را بچشند.

به گزارش امت پرس، حجت‌الاسلام «شعبانعلی صالحی‌نسب» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی لشکر ۲۸ پیاده کردستان که ظهر امروز (چهارشنبه) در تالار گلستان پادگان لشکر ۲۸ برگراز شد، ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار داشت: اشتباه محاسباتی استکبار جهانی علی‌الخصوص آمریکا در مواجه با انقلاب مردم ایران، باعث شد که همیشه طعم شکست را بچشند؛ به‌طوری که آمریکایی‌ها خود به این شکست‌ها اعتراف کردند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه تلاش خود را به کار بستند تا این انقلاب اسلامی مردمی و نوپا را شکست دهند؛ اما موفق نشدند.

وی به واقعه‌ شکست آمریکا در صحرای طبس اشاره کرد و افزود: صحرای طبس یادآور شکست خفت‌بار متجاوزان در عملیات «پنجه عقاب» و تبلور قدرت امداد الهی است؛ واقعه‌ای عبرت‌آموز در تاریخ معاصر که ناکامی آمریکا در دستیابی به توطئه‌های شوم خود و حقانیت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

حجت‌الاسلام صالحی‌نسب با بیان اینکه خداوند پشتیبان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: آمریکا و دیگر دشمنان انقلاب اسلامی برای شکست ایران، تحریم‌های ظالمانه‌ای علیه ما وضع کردند؛ اما با یاری خدا و مقاومت مردم، دشمنان در تحریم‌ها به بن‌بست رسیده و در مقابل ایستادگی ملت بزرگ ایران مجبور به اعتراف مبنی بر بی‌تاثیر بودن این تحریم‌های ظالمانه شدند.

وی به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: اقدام تروریستی و مذبوحانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی گرچه بسیار ناگوار بود و اندوه سنگینی را بر دل ایرانیان و جبهه مقاومت و همه آزادی‌خواهان جهان گذاشت؛ اما همانگونه که حیات این سردار عزیز منشأ خیر و برکات فراوانی بود، شهادت ایشان نیز آثار، پیامد‌ها و برکات زیادی را به همراه داشت؛ بطوری که نه‌تنها جبهه مقاومت ضعیف نشد، بلکه مکتب شهید سلیمانی شکل گرفت و به الگوی مبارزه با زورگویان، سلطه‌طلبان و ظالمان منطقه و جهاد با رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها تبدیل شد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش به قدرت ایران در منطقه اشاره کرد و افزود: به برکت انقلاب اسلامی و راهنمایی‌های هدایت‌گرانه رهبر عزیزمان، نفوذ و سیطره نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه روز به روز در حال افزایش است و در مقابل، نفوذ کشور‌های متخاصم کمتر می‌شود.

در این مراسم از فعالیت‌های حجت‌الاسلام «خلیل عبدالهی» تقدیر و حجت‌الاسلام «غلامعلی زمانی» به‌عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی لشکر ۲۸ پیاده کردستان معرفی شد.

منبع: دفاع مقدس

امتیاز به این مطلب post

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=11418

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا