اقتصادی

طرح وام با سپرده بلندمدت بانک پاسارگاد چیست؟ + سقف وام و میزان اقساط

در این مطلب از پایگاه خبری امت پرس،توضیحاتی درباره سقف وام، نرخ سود و همچنین میزان اقساط طرح وام با سپرده بلندمدت بانک پاسارگاد خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بانک پاسارگاد با هدف کمک به رشد و شکوفایی صنایع داخلی و چرخه اقتصاد ایران چندی پیش از طرح تسهیلاتی متفاوتی رونمایی نمود! طرح وام با سپرده بلندمدت بانک پاسارگاد.

در طرح وام با سپرده بلندمدت بانک پاسارگاد شما می توانید با سپرده‌ گذاری بلندمدت علاوه بر دریافت سود سپرده خود تا ۸۰٪ مبلغ سپرده‌ ی خود نیز تسهیلات دریافت کنید!

توجه داشته باشید حساب سپرده لازم برای بهره مندی از این طرح تسهیلاتی، حساب سپرده بلندمدت است. مدت زمان مسدودی سپرده در این طرح، ۳۶ ماه می باشد (سپرده تا زمان تسویه کامل وام مسدود می شود). همچنین سود سپرده نیز ۱۵درصد محاسبه خواهد شد.

توجه داشته باشید هزینه های جانبی برای برخورداری از طرح وام با سپرده بلندمدت بانک پاسارگاد، ۵۵ هزار تومان شامل تشکیل پرونده، اعتبار سنجی و همچنین باطل کردن تمبر است.

اما شاید این سوال پیش آید که محاسبه نرخ سود وام به چه صورت است؟ در پاسخ بایستی گفت نرخ سود وام در این طرح تسهیلاتی، ۱۸ درصد می باشد. درباره حداکثر زمان بازپرداخت این وام یز بایستی گفت زمان بازپرداخت این وام به انتخاب وام گیرنده ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماهه است. نوع ضمانت نیز به صورت مسدودی سپرده خواهد بود.

سقف وام ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قسط وام ۳۶,۱۵۲,۳۹۶ تومان
کل سود وام ۳۰۱,۴۸۶,۲۳۹ تومان
مجموع رقم وام و سود ۱,۲۷۷,۵۵۵,۰۰۰ تومان

مدارک لازم برای این وام سند ملک می باشد؛ البته سند ملک در رهن قرار نمی گیرد و کپی سند در مدارک وام گیرنده بایگانی می شود.

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=3189

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا