اقتصادیویژه

بررسی قیمت دلار و سایر ارزها در هفته اول آبان ۱۴۰۱

قیمت خرید دلار در هفته اول آبان ماه روند افزایش در پیش گرفت، آیا این روند در هفته دوم آبان ماه ادامه پیدا می کند؟ دلار صعود می کند یا سقوط؟
در این گزارش به توضیحاتی در خصوص بررسی قیمت دلار و سایر ارزها در هفته اول آبان ۱۴۰۱ می پردازیم.

وضعیت قیمت دلار و سایر ارزها در روز شنبه ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۱: در این روز هر دلار آمریکا و یورو در صرافی‌های بانکی بدون تغییر قیمت نسبت به روز  پنجشنبه، ۲۹ مهرماه با قیمت ۲۸ هزار و ۹۳۴ تومان به فروش رسید.

روز شنبه هر یورو در صرافی‌های بانکی بدون تغییر نسبت به روز قبل با قیمت ۲۸ هزار و ۹۳۳ تومان داد و ستد شد.

روز ۳۰ مهر ماه، نرخ خرید هر دلار توسط صرافی‌های بانکی ۲۸ هزار و ۶۴۶تومان و قیمت خرید هر یورو نیز ۲۸ هزار و ۶۴۵ تومان قیمت گذاری شد.

همچنین قیمت خرید اسکناس دلار در بازار متشکل ارزی ۲۸ هزار و ۵۲۹ تومان و قیمت فروش در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۷۸۹ تومان و قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۱۰۹ تومان و نرخ فروش آن ۲۸ هزار ۳۶۵ تومان تعیین شد.

در معاملات روز شنبه در سامانه نیما، حواله یورو به قیمت ۲۶ هزار و ۸۶۴ تومان فروخته و حواله دلار به بهای ۲۷ هزار و ۲۶۵ تومان داد و ستد شد.

وضعیت قیمت دلار و سایر ارزها در روز یکشنبه ۱ آبان ماه ۱۴۰۱: در این روز هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی با ۱۰ تومان رشد قیمت نسبت به روز قبل با نرخ ۲۸ هزار و ۹۴۴ تومان معامله شد.

روز یکشنبه هر یورو در صرافی‌های بانکی با هشت تومان افزایش قیمت نسبت به روز قبل با نرخ ۲۸ هزار و ۹۴۱ تومان داد و ستد شد.

روز ۱ آبان ماه، قیمت خرید هر دلار توسط صرافی‌های بانکی ۲۸ هزار و ۶۵۶ تومان و قیمت خرید هر یورو نیز ۲۸ هزار و ۶۵۳ تومان تعیین شد.

همچنین قیمت خرید اسکناس دلار در بازار متشکل ارزی ۲۸ هزار و ۵۳۰ تومان و قیمت فروش در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۷۸۹ تومان و قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۱۳۴ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۳۹۰ تومان تعیین شد.

در معاملات روز یکشنبه در سامانه نیما حواله یورو به قیمت ۲۶ هزار و ۸۷۵ تومان فروخته و حواله دلار به نرخ ۲۷ هزار و ۲۵۳ تومان داد و ستد شد.

وضعیت قیمت دلار و سایر ارزها در روز دوشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۱: در این روز هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی بدون تغییر قیمت نسبت به روز قبل با قیمت ۲۸ هزار و ۹۴۴ تومان معامله شد.

روز دوشنبه هر یورو در صرافی‌های بانکی با سه تومان افزایش قیمت نسبت به روز قبل با قیمت ۲۸ هزار و ۹۴۴ تومان معامله شد.

روز ۲ آبان ماه، قیمت خرید هر دلار توسط صرافی‌های بانکی ۲۸ هزار و ۶۵۶ تومان و قیمت خرید هر یورو نیز ۲۸ هزار و ۶۵۶ تومان تعیین شد.

همچنین قیمت خرید اسکناس دلار در بازار متشکل ارزی ۲۸ هزار و ۵۳۹ تومان و قیمت فروش در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۷۹۹ تومان و قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۱۴۸ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۴۰۴ تومان تعیین شد.

در معاملات روز دوشنبه در سامانه نیما حواله یورو به نرخ ۲۷ هزار و ۳۳ تومان فروخته و حواله دلار به قیمت ۲۷ هزار و ۴۰۸ تومان داد و ستد شد.

وضعیت قیمت دلار و سایر ارزها در روز سه شنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۱: در این روز هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی بدون تغییر قیمت نسبت به روز قبل با قیمت ۲۸ هزار و ۹۴۴ تومان معامله شد.

روز سه شنبه هر یورو در صرافی‌های بانکی بدون تغییر قیمت نسبت به روز قبل با قیمت ۲۸ هزار و ۹۴۴ تومان داد و ستد شد.

روز ۳ آبان ماه، قیمت خرید هر دلار توسط صرافی‌های بانکی ۲۸ هزار و ۶۵۶ تومان و قیمت خرید هر یورو نیز ۲۸ هزار و ۶۵۶ تومان تعیین شد.

همچنین نرخ خرید اسکناس دلار در بازار متشکل ارزی ۲۸ هزار و ۵۳۹ تومان و قیمت فروش در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۷۹۸ تومان و همچنین قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۱۸۲ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۴۳۸ تومان اعلام شد.

همچنین در معاملات این روز در سامانه نیما، حواله یورو به نرخ ۲۶ هزار و ۹۸۳ تومان فروخته و حواله دلار به قیمت ۲۷ هزار و ۳۲۴ تومان داد و ستد شد.

وضعیت قیمت دلار و سایر ارزها در روز چهارشنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۱: در این روز هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی با ۱۰ تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته با نرخ ۲۸ هزار و ۹۵۴ تومان به فروش رسید.

روز چهارشنبه، هر یورو در صرافی‌های بانکی بدون تغییر قیمت نسبت به روز قبل با قیمت ۲۸ هزار و ۹۴۴ تومان داد و ستد شد.

روز ۴ آبان ماه، هر دلار توسط صرافی‌های بانکی ۲۸ هزار و ۶۶۶ تومان و قیمت خرید هر یورو ۲۸ هزار و ۶۵۶ تومان تعیین شد.

همچنین، قیمت خرید اسکناس دلار در بازار متشکل ارزی ۲۸ هزار و ۵۴۰ تومان و قیمت فروش در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۷۹۹ تومان و قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۴۳۰ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۶۸۹ تومان تعیین شد.

در معاملات این روز در سامانه نیما، حواله یورو به قیمت ۲۷ هزار و ۳۱۱ تومان فروخته و حواله دلار به قیمت ۲۷ هزار و ۴۱۶ تومان معامله شد.

وضعیت قیمت دلار و سایر ارزها در روز پنجشنبه ۵ آبان ماه ۱۴۰۱: در این روز قیمت دلار در صرافی ملی رقم ۲۸ هزار و ۹۴۹ تومان اعلام شد.

روز پنجشنبه نرخ خرید دلار در این صرافی نیز ۲۸ هزار و ۶۶۱ تومان اعلام شد.

همچنین در این روز قیمت فروش یورو در صرافی‌ ملی ۲۸ هزار و ۹۵۴ تومان قیمت گذاری شد، و قیمت خرید یورو نیز در این صرافی ۲۸ هزار و ۶۶۶ تومان تعیین شد.

قیمت دلار در هفته دوم آبان ماه صعود می کند یا سقوط؟

بر اساس بررسی پایگاه خبری صفحه اقتصاد، قیمت خرید هر دلار روز شنبه در صرافی‌های بانکی ۲۸ هزار و ۶۴۶تومان و قیمت خرید هر یورو نیز ۲۸ هزار و ۶۴۵ تومان اعلام شد. روز یکشنبه قیمت خرید دلار نسبت به روز شنبه ۱۰ تومان افزایش و قیمت خرید هر یورو با ۸ تومان افزایش نسبت به روز قبل به ۲۸ هزار و ۶۵۳ تومان رسید. روز دوشنبه قیمت خرید هر دلار در صرافی‌های بانکی بدون تغییر نسبت به روز گذشته خود ماند و قیمت خرید هر یورو نسبت به روز یکشنبه ۳ تومان افزایش پیدا کرد. روز سه شنبه قیمت خرید هر دلار و یورو در صرافی‌های بانکی بدون تغییر ماند، و روز چهارشنبه قیمت خرید هر دلار در صرافی‌های بانکی با ۱۰ تومان افزایش نسبت به دو روز گذشته به ۲۸ هزار و ۶۶۶ تومان و قیمت خرید هر یورو نیز همچنان بدون تغییر نسبت به روز قبل خود ماند. روز پنجشنبه نرخ خرید دلار در این صرافی با ۵ تومان کاهش نسبت به روز چهارشنبه به ۲۸ هزار و ۶۶۱ تومان رسید. و نرخ خرید یورو نیز در این صرافی با ۱۰ تومان افزایش به ۲۸ هزار و ۶۶۶ تومان این هفته را به پایان رساند.

قیمت خرید دلار و یورو بر اساس اعلام کانون صرافان طی هفته اول آبان ماه ۱۴۰۱، در روز شنبه ۲۸ هزار و ۶۴۶تومان و قیمت خرید هر یورو نیز ۲۸ هزار و ۶۴۵ تومان اعلام شد. قیمت خرید دلار و یورو در هفته جاری روند افزایشی را در پیش گرفتند و این هفته قیمت خرید دلار با ۲۸ هزار و ۶۶۱ تومان و نرخ خرید یورو نیز در این هفته با ۲۸ هزار و ۶۶۶ تومان به پایان رسید.

با توجه به روند افزایشی که دلار در هفته اول آبان ماه در پیش گرفت، آیا این روند در هفته دوم آبان ماه ادامه پیدا می کند؟ دلار صعود خواهد کرد یا سقوط؟

منبع: صفحه اقتصاد

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=17098

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا