سریال

دانلود قسمت 1 اول سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

در این بخش از مطالب پایگاه خبری  امت پرس درباره دانلود قسمت اول سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره با لینک مستقیم کامل قانونی به کارگردانی سروش صحت و به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان  از پلتفرم فیلیمو مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

قسمت اول سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

دانلود قسمت 1 سریال مگه تموم عمرچند تا بهاره با کیفیت ۴۸۰p

http://upera.shop/ref/r5Xh/caKJp2di

لینک دانلود قسمت ۱ سریال مگه تموم عمرچندتابهاره با کیفیت ۷۲۰p

http://upera.shop/ref/r5Xh/caKIvs5w

 دانلود قسمت‌اول سریال مگه تموم عمر چندتابهاره با کیفیت ۱۰۸۰p

http://upera.shop/ref/r5Xh/caKH9see

لینک دانلود قسمت ۱سریال مگه تموم عمرچند تا بهاره با کیفیت ۱۰۸۰hq

http://upera.shop/ref/r5Xh/caKG4tb2

دانلود قسمت1 سریال مگه تموم عمر چندتابهاره با کیفیت bluray

http://upera.shop/ref/r5Xh/caKFrvy6

لینک دانلود قسمت 1سریال مگه تموم عمرچندتابهاره همه کیفیت ها

http://upera.shop/ref/r5Xh/caKDhd0b

و یا خرید از طریق سامانه هف هشتاد
شماره *780*232*1100445# را در موبایل خود شماره گیری نمایید.

تیزر مگه تموم عمرچندتابهاره از فیلیمو

سریال “مگه تموم عمر چندتا بهاره” به کارگردانی سروش صحت در سال 1402 ساخته شده است که این سریال در ژانر کمدی خانوادگی می‌باشد.

سروش صحت که سابقه ساخت سریال‌های مختلفی را در قاب تلویزیون دارد، این اولین تجربه او در نمایش خانگی است که پیش بینی میشود سرانجام آن به موفقیت هم ختم شود.

سریال مگه تموم عمرچندتابهاره به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان ساخته شده است که لینک های قانونی این سریال در وبسایت باغستان نیوز در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

نویسندگان این سریال سروش صحت و ایمان صفایی است و ترکیب بازیگران سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره نشان می‌دهد کارگردان خوش سلیقه ما اعتقاد چندانی به بازیگران مرسوم سریال‌ها و فیلم‌های کمدی ندارد و او به خوبی می‌تواند از حضور متفاوت برخی چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون بهره ببرد.

بازیگران مگه تموم عمر چندتابهاره

سروش صحت ثابت کرده است که لزومی به استفاده از بازیگران مطرح ژانر کمدی نیست و او می‌تواند به خوبی از چهره های مختلف بازی ای که مدنظرش است را بگیرد. در این سریال هم بازیگرانی چون :

  • بیژن بنفشه خواه
  • مجید یوسفی
  • گیلدا ویشکی
  • آناهیتا افشار
  • علی مصفا
  • کاظم سیاحی
  • قدرت الله ایزدی

حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان مگه تموم عمر چند تا بهاره؟

در خلاصه داستان سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره آمده است: «زندگی آرام اعضای خانواده ربانی با ورود ناخواسته یک مار، پیداشدن یک نسخه خطی نفیس و یک حفره اسرارآمیز دچار تحولاتی می‌شود…»

دانلود قسمت 1 اول سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره
دانلود قسمت 1 اول سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

زمان پخش و تعداد قسمت های مگه تموم عمر چندتا بهاره

سریال تازه سروش صحت که مثل دیگر آثار او، داستان بامزه‌ای دارد، پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ از فیلیمو پخش می‌شود. یعنی همانطور که حرفش را زده بودیم؛ قبل از پایان بهار و به‌جای سریال آکتور! تعداد قسمت‌های سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره، به دلیل ادامه روند تدوین آن، نهایی نشده است.

درباره سروش صحت و سریال جدیدش

سروش صحت سابقه حضور در فضای سریال و سینما را از دهه ۷۰ در کارنامه دارد. نویسندگی آیتم‌های طنز آثار مهران مدیری و بازیگری در برخی از مجموعه‌های طنز و فیلم‌های سینمایی رفته رفته سروش صحت را به جایگاهی رساند که در مقام فیلمنامه‌نویس به صورت مستقل شروع به نوشتن سریال‌های تلویزیونی کند. عمده فعالیت‌های صحت با ایمان صفایی است. رفیق و دوست دیرین صحت که اکثر کارهای تلویزیونی را با هم نوشتند. شاید اولین جرقه‌های این همکاری مشترک را باید در سریال ترش و شیرین ساخته رضا عطاران دانست که صحت متن شسته و رفته‌ای را در اختیار عطاران قرار داد و حاصل کار یکی از کمدی‌های دلچسب تلویزیون در دهه ۸۰ بود.

صحت بعدها خودش آستین بالا زد و به سراغ کارگردانی رفت و با ساخت سریال‌هایی همچون ساختمان پزشکان و پژمان قدم بزرگی در کارگردانی برداشت. حاصل سال‌ها مشق کردن در حوزه سینما و تلویزیون اما منتج به آن شد که صحت سه گانه لیسانسه‌ها را برای تلویزیون بسازد که از لحاظ سبک بصری و شیوه روایت و نوع شوخی‌ها در تلویزیون ایران یگانه بود و تا امروز می‌توان موفقیت عمده صحت را در این قاب دانست. شکستن مرزهای واقعیت و خیال و دخیل کردن مخاطب در فضای کمدی سریال از ویژگی‌های کاری سروش صحت به شمار می‌رود. صحت در اولین تجربه سینمایی‌اش هم جهان با من برقص را ساخت و شوخی‌های او با مرگ و زندگی پس از مرگ نشان داد کارگردان خوش سلیقه ما که در آستانه دهه ششم زندگی‌اش است به خوبی می‌داند که با چه فضاهایی می‌تواند راحتتر شوخی کند. صحت در زمینه اجرا هم با اجرای برنامه کتاب باز در شبکه نسیم در طول سال‌های پایانی دهه ۹۰ ثابت کرد علاقه او به نوشتن و خواندن و مطبوعات یک خوش‌سلیقگی‌ محض است.

اصولا تماشای هر اثری از سروش صحت بعد از تجربه‌های ذکر شده می‌تواند جذاب باشد و از همین رو سریال جدید او مگه تموم عمر چند تا بهاره می‌تواند به یکی از غافلگیری‌های سریال‌های نمایش خانگی تبدیل شود.

5/5 - (4 رای)

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=18743

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا