ورزشی

هدف اصلی پرسپولیس گرفتن سه امتیاز است

در این مطلب از پایگاه خبری امت پرس ، توضیحاتی درباره هدف اصلی پرسپولیس خواهیم داشت! با ما همراه باشید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی حساسی با تیم تراکتور که مجموعه ای قابل احترام است، انجام خواهیم داد.

 یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و تراکتور تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: یک دیدار خانگی پیش رو داریم؛ البته همه بازی‌ها برای گرفتن سه امتیاز به زمین می‌رویم. این موضوع هدف اصلی پرسپولیس است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: مقابل تراکتور که تیم قابل احترامی است بازی داریم. آنها بازیکنان، مربیان و هواداران محترمی دارند.

بازی حساسی پیش رو داریم و باید بردهای خود را تکرار کنیم. که برای بازیکنان، کادرفنی و هوادارانش احترام قائل هستیم به زمین می‌رویم. بازی حساسی است و باید روند پیروزی خود را تکرار کنیم تا مدعی اصلی قهرمانی باشیم.

او درباره ایجاد تغییر در تفکر بازیکنان پرسپولیس تاکید کرد: نباید مقابل تراکتور اشتباهات تاثیرگذار داشته باشیم. قبلاً اشتباه کردیم و امتیازات خانگی را از دست دادیم.

سرمربی پرسپولیس درباره حاشیه ای که عیسی آل کثیر هنگام گرفتن پنالتی برای این تیم به وجود آورد گفت: از ترکیب تیم که نمی توانم چیزی بگویم اما درباره پنالتی زن تیم باید بگویم مهدی ترابی اول از همه است.

به هر حال عیسی هم دوست دارد گلزنی کند. او در آن صحنه دوست داشت گل بزند. این موضوعی نیست که بخواهیم بزرگ‌نمایی کنیم و او هم پذیرفت که ترابی پنالتی را بزند.

وی درباره بازیکنان تاجیک اظهار کرد: منوچهر صفروف از بازی قبل در لیست ما بود و اگر نیاز بود می‌تواند وارد زمین شود.

گل محمدی با رد هرگونه شایعه درباره نقل و انتقالات زودهنگام پرسپولیس تصریح کرد: بیش‌تر گمانه‌زنی مطرح است. هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه برای بازیکن برزیلی نبوده است.

چهار هفته تا نیم فصل فاصله داریم. با جام حذفی هفته‌های فشرده‌ای داریم و الان تمرکز ما روی بازی‌ها است. در تعطیلات نیم فصل ۲۰ روز فرصت داریم بازیکن بگیریم.

او درباره ارائه پیشنهاد به علیرضا بیرانوند اظهار داشت: هیچ پیشنهادی به بیرانوند ندادیم. دروازه‌بان اصلی پرسپولیس، حامد لک است و قرارداداش هم می خواهیم تمدید کند.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط نا مطلوب تراکتور در هفته های گذشته و شکست های متوالی که کسب کرده است گفت: تیمی که چند هفته نتیجه نمی‌گیرد برابر ما انگیزه و انرژی بیشتری خواهد داشت تا جبران کند.

باید بیشتر از دیدار مقابل سپاهان و حتی دربی با استقلال تلاش کنیم. باید خیلی تمرکز روی بازی ها داشته باشیم تا غافلگیر نشویم. همه باید بدانند بازی سختی پیش روی ماست.

او درباره اعتراض به تاخیر در اعلام رای کمیته استیناف درباره بازیکن گابنی گل گهر سیرجان یادآور شد: هنوز تکلیف جدول مشخص نیست و این شان لیگ را پایین می آورد.

سال گذشته با دو امتیاز اختلاف قهرمان شدیم. دلیل تاخیر رای کمیته استیناف را نمی‌دانم. باید تکلیف جدول را هرچه زودتر مشخص کنند. این حق ماست که بدانیم جدول چطور است.

اینکه چرا بازی سپاهان و ما سه هیچ شد با این بازی تفاوت دارد. مثل ارتباط بند کفش به شقیقه است که ربطی به هم ندارند.

منبع : مهر

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=8486

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا