ورزشی

علل حذف استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر از لیگ قهرمانان آسیا بررسی می شود

در این مطلب از پایگاه خبری امت پرس ، توضیحاتی درباره  علل حذف استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر از لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت! با ما همراه باشید.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:‌طبق تصمیم اتخاذ شده بنا شد تا وزارت ورزش و جوانان تا دو هفته آینده گزارشی را از ترک فعل‌ها در فدراسیون فوتبال در مورد حذف سه باشگاه فوتبال کشورمان از لیگ قهرمانان به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه کند.

احمد راستیه مردم نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی،‌‌ با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز حواشی صورت گرفته در حوزه فدارسیون فوتبال و به ویژه حذف باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در آسیا با حضور سجادی وزیر ورزش و نمایندگان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود:‌ به جز سه باشگاه ایرانی، باشگاه‌های دیگری هم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده‌اند اما آنطور که در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده مابقی باشگاه‌ها توسط فدراسیون‌های فوتبال و کشور خودشان به دلیل عدم تکمیل مدارک و مستندات خواسته شده حذف شده‌اند اما سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر توسط AFC از لیگ قهرمانان آسیا حذف شته‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت:‌در نهایت تصمیم و جمع‌بندی کمیسیون براین شد تا وزارت ورزش و جوانان تا دو هفته آینده به صورت مکتوب گزارشی را از ترک فعل‌های صورت گرفته در فدراسیون فوتبال در مورد حذف سه باشگاه فوتبال کشورمان از لیگ قهرمانان آسیا به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه کند.

منبع : فارس

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=9478

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا