ورزشی

ترکیب استقلال مقابل سپاهان لو رفت

استقلال در دو بازی دوستانه از ترکیبی که قرار است برابر سپاهان به میدان برود استفاده کرده است.
استقلال با صلاحدید فرهاد مجیدی دو بازی دوستانه در چند روز اخیر برابر فجرسپاسی و هوادار انجام داد تا به این شکل برای مصاف حساس برابر سپاهان آماده شود. مجیدی برای این دو دیدار تلاش زیادی کرد تا اطلاعات بازی تیمش به بیرون درز پیدا نکند اما با این حال شنیده شد که سرمربی استقلال در این دو بازی از ترکیب تیمی که قرار است برابر سپاهان به میدان برود استفاده کرده است.
در بازی برابر فجر و هوادار سیدحسین حسینی در چارچوب دروازه قرار گرفته و محمد دانشگر، روزبه چشمی و عارف غلامی ۳ مدافع آبی ها بوده اند. جعفر سلمانی و صالح حردانی هم به عنوان دو بازیکن کناری استقلال به میدان رفتند.
در خط میانی زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور دو هافبک دفاعی استقلال بوده و رودی ژستد، کوین یاماگا و امیرحسین حسین زاده مثلث خط حمله این تیم را تشکیل داده اند.
به این ترتیب به نظر می رسد استقلال با نفرات زیر به مصاف سپاهان برود. آبی ها در بازی برابر سپاهان سیلوا را در اختیار ندارند.
سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، رودی ژستد، کوین یاماگا و امیرحسین حسین زاده.

«سپاهان و استقلال روز ۱۴ اردیبهشت در جریان هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر مقابل هم قرار می‌گیرند تا حساس‌ترین بازی هفته و شاید حساس‌ترین بازی فصل را برگزار کنند. شاگردان محرم نویدکیا که این روزها با ایستادن در رده سوم جدول رده‌بندی، همچنان شانس زیادی برای قرارگرفتن در رتبه دوم جدول را دارند، برای محقق‌شدن این خواسته، چاره‌ای به‌ جز کسب سه امتیاز بازی برابر یکی از دو تیم مطرح تهرانی ندارند. در آن سو، استقلال هم به‌خوبی می‌داند راه قهرمان‌شدنش در رقابت‌های این فصل، از نباختن در همین مسابقه می‌گذرد.

استقلال که بعد از ۲۴ هفته، تنها تیم بدون شکست لیگ برتر است، این روزها با ۵۶ امتیاز، با شش امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس رده‌دومی و ۱۱ امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان رده‌سومی، در صدر قرار گرفته است. از آنجا که شش هفته دیگر به پایان بازی‌ها مانده، استقلال درصدد امتیازندادن به یکی از سه رقیب سخت احتمالی در بازی‌های باقی‌مانده است.

شرایط برای سپاهان ولی ویژه است. آنها در بازی‌های پیش‌ رو باید با هر دو تیم صدرنشین جدول یعنی استقلال و پرسپولیس بازی کنند. اگر محرم نویدکیا و تیمش هنوز نیم‌نگاهی به عنوان دومی جدول داشته باشند، چاره‌ای به غیر از شکست‌دادن این رقبا و جبران اختلاف موجود ندارند؛ ضمن این که بردن هر یک از این تیم‌ها می‌تواند رقیب را به ادامه فصل امیدوارتر کند. اگر سپاهان از سد استقلال عبور کند، انگیزه‌های پرسپولیس برای رسیدن به ششمین قهرمانی متوالی بیشتر می‌شود. اگر این تیم از سد پرسپولیس هم عبور کند، آن‌وقت استقلال طلسم ۱۰‌ ساله را می‌شکند و احتمالا جام قهرمانی را بالای سر می‌برد.

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=14748

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا