ورزشی

برخی روسای هیات‌های کشتی که موفق به دریافت ویزا شده اند عازم آمریکا می شوند یا خیر؟

پس از لغو سفر تیم ملی کشتی آزاد به آمریکا، مشخص نیست نفرات همراه از جمله برخی روسای هیات‌های کشتی که موفق به دریافت ویزا شده اند عازم آمریکا می شوند یا خیر؟

به گزارش امت پرس، پس از اقدام آمریکا در صادر نکردن ویزا برای ۶ عضو کاروان اعزامی کشتی آزاد ایران به این کشور، سفر ملی پوشان کشتی ایران به آمریکا لغو شد، موضوعی که بازتاب زیادی در رسانه های داخلی و خارجی داشت.

فدراسیون کشتی نیز دلیل تصمیم خود در لغو این سفر را دفاع از جایگاه و شخصیت کشتی ایران و در اعتراض به برخورد بد برخی ماموران سرکنسولگری آمریکا در دوبی با سرپرست تیم ایران که وی را ۵ ساعت تحت مصاحبه بازجویی گونه قرار دادند، دانست.

گفته می شود در مجموع ۳۵ نفر در لیست نفرات اعزامی به آمریکا حضور داشتند که بنا بر اعلام فدراسیون کشتی از این تعداد ویزای ۶ نفر از جمله علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی صادر نشده است.

اما با توجه به حواشی گسترده پیرامون این سفر و قاطعیت رییس فدراسیون کشتی در دفاع از جایگاه کشتی ایران حتی به قیمت لغو اعزام ملی پوشان، آیا نفراتی که موفق به دریافت ویزا از آمریکا شده اند، به صورت انفرادی قصد سفر به این کشور را خواهند داشت یا خیر؟

طبق شنیده‌ها هیچ کدام از کشتی گیران و اعضای کادر فنی تیم ملی اجازه سفر به آمریکا با ویزای صادر شده را ندارند اما آیا فدراسیون کشتی اجازه سفر به دیگر نفرات همراه تیم را خواهد داد یا خیر؟

در شرایطی که برخی از روسای هیات های کشتی و یا دیگر افراد در قالب تیم اعزامی ایران، موفق به دریافت ویزای سفر به آمریکا شده اند، با توجه به حواشی به وجود آمده و همچنین لغو سفر تیم ملی، دیگر هیچ لزومی برای سفر این افراد به آمریکا وجود ندارد.

همچنین مشخص نیست که با وجود لغو سفر تیم ملی، آیا آمریکا به این افراد اجازه ورود به خاک این کشور را خواهد داد یا خیر؟

منبع: ایسنا

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=12524

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا