اجتماعی

جزئیات پرونده جسد مثله شده زن جوان در محله خزانه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری امت پرس درباره پرونده مثله شده زن جوان در خزانه مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

روز گذشته جسد مثله شده زن جوانی در محله خزانه تهران کشف شد که داخل یک یخدان جاسازی شده بود.بلافاصله تحقیقات در پرونده توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای روشن شدن راز ماجرا آغاز شد.

با انجام تحقیقات و بررسی دوربین های مدار بسته مشخص شد که افرادی با یک وانت آبی رنگ یخدان یونولیتی را به محله خزانه منتقل کرده و بعد از رهاسازی از محل گریختند.

با انجام تحقیقات 2 مرد و یک زن در این پرونده دستگیر شدند که مشخص شد اعضای یک خانواده هستند.پدر 65 ساله خانواده یخدان یونولیتی را در محل کشف جسد رها کرده بود.اما در این یخدان کشف شده، ران ها و بالا تنه وجود نداشت و جسد دچار فساد جمود نعشی بود که نشان می داد 20 روز از قتل می گذرد.

در حالی که متهمان دستگیر شده هنوز هیچ حرفی در رابطه با جنایت نزده اند، تحقیقات جهت روشن شدن راز ماجرا ادامه دارد.این در حالی است که هویت جسد محرز نیست و به دلیل گذشت زمان زیادی از وقوع قتل اثرانگشت مقتول در حال بازسازی برای احراز هویت است.

سرهنگ مرتضی نثاری معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر  گفت:«وقوع این حادثه به جنایت میدان آزادی هیچ ارتباطی ندارد.»

تحقیقات برای روشن شدن راز جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=18846

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا