سیاسی

روز قدس روز وحدت امت اسلامی است

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: روز قدس روز وحدت امت اسلامی است.

حجت الاسلام  جواد مجتهد شبستری در گفت وگو با ایسنا افزود: روز قدس روز وحدت امت اسلامی در یاری از مظلومان و مقابله با استکبار است.

وی با اشاره به اینکه امت اسلامی باید به روز قدس به عنوان نماد وحدت نگاه کنند، تصریح کرد: قدس و فلسطین محور وحدت امت اسلامی است و روز فریاد سراسری و یکپارچه امت اسلامی بر سر دشمن مشترک خود یعنی رژیم صهیونیستی است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری یاد آور شد: میراث ارزشمند امام خمینی و نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس اکنون به نماد جهانی تبدیل شده و غیر مسلمان ها نیز به این روز بعنوان نماد عدالت خواهی نگاه می کنند.

حجت الاسلام شبستری خاطر نشان کرد: جبهه مقاومت در چند سال اخیر دستاورد های زیادی داشته و اکنون وجود این جبهه لرزه بر تن گنبد به اصطلاح آهنی رژیم صهیونیستی انداخته است.

وی اظهار کرد:  دشمن همیشه در تلاش است با ایجاد حاشیه و مسائل مختلف افکار را از قدس منحرف کند اما تا بدست آمدن پیروزی نهایی فلسطین مسئله اول جهان اسلام است.

blank

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: متاسفانه برخی کشور های اسلامی با نادانی و جهل در پی عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیسم هستند که این خود نقسه دشمن برای نفوذ به جهان اسلام و از یاد بردن فلسطین است.

حجت الاسلام شبستری افزود: ملت های اسلامی باید با تقویت وحدت و استحکام آن در بین خود تا آزادی قدس شریف از حمایت خود کوتاهی نکنند.

امتیاز به این مطلب post

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=14526

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا