سیاسی

دست ما فولادی است و با دست چدنی دشمنان خرد نمی‌شود

 تولیت حرم مطهر و مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، با بیان اینکه سیاست خارجی حوزه اعتماد صد درصدی نیست، گفت: جایگاه مسئولیت، جایگاه تصمیمات شجاعانه است؛ بنابراین باید بدون عجله تصمیمات شجاعانه گرفت و به کسانی که مسئولیت دارند اعتماد کرد.

به گزارش امت پرس، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی روز شنبه در مراسم تجدید میثاق وزیر و مدیران ارشد وزرات امور خارجه با آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران، با خوش‌آمدگویی به وزیر و مدیران ارشد وزرات امور خارجه، گفت: کسی در عمق دشمنی دشمنان در شرق و غرب از ابتدای انقلاب، تردیدی ندارد. البته آمریکا در رأس دشمنان است.

تولیت حرم مطهر و مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) ادامه داد: رهبر معظم انقلاب چند سال قبل تعبیر «دست چدنی زیر دستکش مخملی» را در مورد آمریکا به کار بردند. البته دست ما فولادی است و با دست چدنی دشمنان خرد نمی‌شود، اما گول دستکش مخملی را هم نمی‌خوریم.

سید حسن خمینی، سیاست خارجی را حوزه اعتماد صد در صدی ندانست و افزود: بدون عجله باید تصمیمات شجاعانه گرفت. جایگاه مسئولیت، جایگاه تصمیمات شجاعانه است. باید به کسانی که در جایگاه مسئولیت هستند، اعتماد کرد.

وی یادآور شد: همه کسانی که دوستدار مملکت هستند باید به مسولان وزارت امورخارجه و مذاکره کنندگان اعتماد کنند.

منبع: ایرنا

امتیاز به این مطلب post

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=12208

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا