اقتصادی

تاریخچه برند ماوی جینز + داستان تاسیس شرکت سهامی خاص پوشاک

در این مطلب ازپایگاه خبری امت پرس ، توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند تولیدکننده پوشاک ماوی جینز خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برند تولیدکننده پوشاک ماوی جینز (Mavi Jeans) به عنوان یک شرکت سهامی خاص پوشاک ترکیه ای در سال ۱۹۹۱ میلادی در شهر استانبول کشور ترکیه پایه گذاری شده است.

 ماوی
ماوی

واژه ی ماوی به معنای رنگ آبی است! همین موضوع سبب شده است تا اکثر افراد گمان برند همین ایده باعث شده است تا این برند بر روی شلوارهای جین تمرکز بیشتری داشته باشد. جین (Jeans) یا لی به شلوارهایی گفته می‌ شود که با پارچه دنیم (نوعی پارچه کتان با بافت راه‌ راه و ضخیم) یا Dungaree دوخته شده باشند. برای نخستین بار لباس ملوانان از پارچه جین اولیه یا دنیم تهیه شد. در دهه ۱۹۵۰ میلادی استفاده از این نوع شلوار ابتدا در میان نوجوانان و سپس در میان همه مردم فراگیر شد… بد نیست بدانید امروزه مردم ایالات متحده آمریکا سالانه ۱۴ میلیارد دلار جین خریداری می‌ کنند!

 ماوی
ماوی

جالب است بدانید برند ماوی جینز دارای معروفیت جهانی و بین المللی می باشد! و همگان این برند را با پوشاک های خارق العاده ای که تولید می کند، می شناسند… البته لازم به بیان است شلوارهای لی و جین این برند پوشاک ترک باعث محبوبیت بیش از پیش این برند شده است! شاید این سوال پیش آید که چه وجه تمایزی در شلوارهای لی و جین این برند با دیگر برندها وجود دارد؟

در پاسخ بایستی گفت شلوارهای این برند به گونه ای طراحی شده است که اندازه هر فردی باشد (فیت تن باشد). مردم به دنبال شلوارها و پوشاک هایی هستند که اندازه ی تن آنها باشد و آنها را جذاب تر نشان دهد…

علاوه بر این، شلوارهای لی و جین برند ماوی جینز با هر لباس و استایلی ست می شوند و استایلی شیک را برای هر فرد با خصوصیات مختلف و منحصر به فرد خود به وجود می آورند. البته در این برند پوشاک ترک علاوه بر شلوار های لی و جین می توان به تی شرت ها، اکسسوری ها، بلوزها و انواع کت ها اشاره کرد که می توان این نوع لباس ها را برای خانم ها و آقایان و حتی کودکان پیشنهاد کرد.

 ماوی
ماوی

جالب است بدانید تک به تک محصولات تولید شده توسط این برند پوشاک ترک با دست شسته می شوند! و هر بار که طرحی به مرحله تولید می رسد، چندین بار توسط مانکن ها امتحان می شوند؛ در این مرحله از مانکن ها خواسته می شود که با آن لباس ها راه بروند و… تا اگر مشکل و یا عیبی در لباس وجود داشت، برطرف شود!

 

برند ماوی جینز به عنوان یکی از غول های بازار جین علاوه بر دارا بودن فروشگاه های متعدد و بزرگ در کشور ترکیه، در دیگر نقاط جهان نیز فروشگاه های بین المللی دارد (این برند به طور غیر مستقیم در ۳۴ کشور جهان فعالیت دارد)! شهرهای بزرگی همچون ونکوور، دوسلدورف، هامبورگ، نیویورک، لس آنجلس، برلین، فرانکفورت، مسکو، بروکلین و…

 ماوی
ماوی

در انتها بد نیست بدانید براساس آمار منتشر شده در سال ۲۰۱۶ میلادی، ماوی جینز بیش از ۷.۵ میلیون شلوار جین و دیگر محصولات را در سراسر نقاط دنیا به فروش رسانده است! تعداد کارکنان این برند، ۴۰۸۶ نفر می باشد.

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=5316

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا