اقتصادی

تاریخچه برند دفاکتو + داستان تاسیس برند طراحی، تولید و توزیع پوشاک دفاکتو

در این مطلب از پایگاه خبری امت پرس  ، توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند پوشاک دفاکتو خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برند طراحی، تولید و توزیع پوشاک دفاکتو (Defacto) به عنوان یکی از برندهای مطرح در حوزه ی تولید پوشاک در کشور ترکیه، در سال 2003 میلادی شروع به کار کرد… دفاکتو در ابتدای کار خود، تنها تولید‌کننده‌ ی پارچه بود و بعد‌ها به تولید پوشاک و… نیز روی آورد.

 دفاکتو
دفاکتو

جالب است بدانید دوام و ثبات رنگ، اصلی ترین مشخصه ی محصولات تولید شده توسط برند دفاکتو به عنوان یکی از معروف ترین برندهای کشور ترکیه (جزو سه برند برتر و اصلی کشور ترکیه) می باشد. کالکشن‌ های این برند با توجه به اقلیم، فرهنگ و همچنین زندگی مردم هر کشور و منطقه طراحی و تولید می شوند… برند دفاکتو در سال ۲۰۰۴ میلادی، اولین فروشگاه خود را افتتاح کرد (در مرکز خرید جواهر شهر استانبول).

 دفاکتو
دفاکتو

در لباس هایی که توسط این برند طراحی، تولید و توزیع می شود به کوچک ترین جزئیات نیز توجه ویژه ای می شود! همین اتفاق باعث شده است تا این برند با دیگر برندهای ترکیه، تفاوت اساسی داشته باشد.

علاوه بر این، دفاکتو از آن دسته برند‌هایی است که مختص جنسیت خاصی نمی باشد و برای آقایان، بانوان و همچنین کودکان محصولاتی را طراحی و عرضه می‌ کند (این برند از سال ۲۰۱۴ میلادی، کالکشن‌ های بچگانه را نیز به تولیدات خود اضافه کرد).

 دفاکتو
دفاکتو

محصولات دفاکتو به سبب تلاش و کوشش بیش از پیش این برند لباس، به بسیاری از کشورهای جهان صادر می شود؛ به همین دلیل برای رقابت با دیگر تولیدکننده‏ ها، دارای استاندارد A جهانی است. دفاکتو بیش از ۳۲۰ فروشگاه در سراسر دنیا دارد (این برند در کشورهایی همچون قزاقستان، عراق، مصر، بلاروس، مراکش، تونس، کوزوو، آلبانی، افغانستان، صربستان، گرجستان، روسیه، بوسنی و هرزگوین، الجزایر، آذربایجان، اردن، قرقیزستان، لبنان، فلسطین ، عربستان سعودی، پاکستان، مالزی، مولداوی، عمان، اکراین، قبرس و… نمایندگان فعال دارد)!

بد نیست بدانید اولین شعبه‌ بین المللی دفاکتو در سال ۲۰۱۲ میلادی و در کشور قزاقستان شروع به کار کرد؛ این برند بعد‌ها نیز بیشتر شعب و نمایندگان فروش خود را در کشور‌های منطقه‌ بالکان متمرکز ساخت.

 دفاکتو
دفاکتو

در انتها لازم به بیان است برند دفاکتو یکی از اولین برندهای پوشاک است که سعی دارد محصولاتی سازگار با محیط زیست تولید نماید.

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=4960

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا