اقتصادی

تاریخچه برند بادی اسپینر + داستان تاسیس شرکت تولیدکننده ی پوشاک مردانه و زنانه

در این مطلب از صفحه پایگاه خبری امت پرس  ، توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند پوشاک مردانه و زنانه بادی اسپینر خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برند پوشاک بادی اسپینر فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ شمسی توسط رامین جوان‌ ورد ، بنیانگذار و رییس هیات مدیره‌ آغاز کرد؛ لازم به بیان این این برند تولیدکننده ی پوشاک مردانه و زنانه در ابتدا با نام تجاری تن ریس آغاز به فعالیت نمود.

 بادی اسپینر
بادی اسپینر

فعالیت برند بادی اسپینر به عنوان یک برند جوان و خلاق، در ابتدا متمرکز بر طراحی و تولید پوشاک آقایان بود؛ اما رفته رفته پوشاک بانوان نیز توسط این برند ایرانی طراحی و تولید شد. نخستین کارخانه‌ ی برند پوشاک بادی اسپینر در فضایی به مساحت حدود ۱۰۰۰ مترمربع در شهر قدس (یکی از شهرهای صنعتی نزدیک به تهران) آغاز به کار کرد.

بادی-اسپینر
بادی-اسپینر

برند پوشاک بادی اسپینر در حال حاضر با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در صنعت مد و پوشاک ایران و با دارا بودن ۴۲ شعبه‌ ی فعال در سراسر ایران (۱۸ شعبه در تهران و ۲۴ شعبه در شهرستان‌ ها)، به یکی از شناخته‌ شده‌ ترین برندهای ایرانی تبدیل شده است.

یکی از عوامل موفقیت این برند ایرانی را می‌ توان استفاده از نماد بز ایلامی برشمرد! نمادی که از دیرباز به عنوان بخشی از هویت و دیرین شناسی مردمان ایران به شمار می رفته است.

 بادی اسپینر
بادی اسپینر

در انتها لازم به بیان است این برند پوشاک ایرانی با دارا بودن محصولات گوناگونی اعم از انواع شلوار، انواع پیراهن، انواع تی شرت و همچنین انواع بافت‌ های رنگارنگ به دنبال ساخت یک سبک زندگی منحصر به فرد است؛ سبکی که با حفظ ریشه‌ های فرهنگ ایرانی و در تلاش برای هماهنگی با خلاقانه‌ ترین مدهای روز جهان، ظاهری شیک، مدرن، راحت و اصیل را برای مخاطبان و مشتریان خود فراهم آورد.

 

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=5258

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا