اقتصادی

تاریخچه برندمروژ + داستان تاسیس شرکت تولید پوشاک ورزشی

در این مطلب ازپایگاه خبری امت پرس، توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند تولید پوشاک ورزشی مروژ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. یکی از اتفاقات جالب توجه در بازی های المپیک 2020 توکیو، حضور برند ایرانی مجید (مروژ) بر تن ورزشکاران کشورهای مختلف بود! شاید شما نیز متوجه وجود یک لوگوی به شکل M (مخفف Merooj به معنای مورچه در زبان لری) بر روی لباس ورزشکاران تیم های جمهوری اسلامی ایران و برخی از دیگر کشورها شده بودید…

مروژ
مروژ

جالب است بدانید مروژ تنها برند ایرانی در عرصه تولید و تهیه پوشاک و لوازم ورزشی است که توانسته است در عرصه رقابت با برندهای معتبر و سرشناس دنیا در بازار پوشاک ورزشی به رقابت هر چه قوی بپردازد. در المپیک ۲۰۲۰ توکیو بیش از ۳۰ کشور (حتی تیم های ورزشی ایالات متحده آمریکا) از لباس های برند مروژ استفاده کردند.

اما درباره این برند بد نیست بدانید برند مروژ (Merooj) یک شرکت تولید کننده و تهیه کننده پوشاک و تجهیزات ورزشی (کفش ورزشی، تجهیزات ورزشی و مراقبت‌ های شخصی) است که توسط مجید ساعدی‌ فر در شهر اندیمشک در استان خوزستان پایه گذاری شده است (همچنین یک واحد تولیدی در شهر سلمان شهر نیز مشغول به تولید لوازم ورزشی می‌ باشد)!

مروژ
مروژ

درباره مجید ساعدی‌ فر بد نیست بدانید وی فیزیوتراپیست اسبق تیم ملی جمهوری اسلامی ایران (به مدت ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ۹ ﺳﺎﻝ) و متولد شهر اندیمشک می باشد.

او در حدود ۲۰ سال قبل، فعالیت تجاری خود را با راه اندازی فروشگاه لوازم ورزشی در ایالات متحده آمریکا آغاز کرد! سپس به تولید انبوه توپ فوتبال پرداخت؛ وی در تلاش بود تا این توپ ها را به باشگاه ها و فروشگاه های کالیفرنیا ارائه نماید… مجید ساعدی‌ فر به تلاش و پشتکار خود ادامه داد و پس از مدتی نیز به عرصه ی تولید پوشاک ورزشی وارد شد.

مروژ
مروژ

بد نیست بدانید برند مروژ در مقاطعی تهیه البسه تیم ملی والیبال مردان جمهوری اسلامی ایران و تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و تعداد زیادی از تیم‌ های لیگ برتر فوتبال از جمله تیم فوتبال استقلال تهران، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ، تیم فوتبال ماشین‌ سازی تبریز، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، تیم فوتبال فولاد خوزستان، تیم فوتبال پارس جنوبی جم، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و… را برعهده داشته است!

مروژ
مروژ

همچنین تهیه لباس لیگ والیبال ایران نیز در اختیار این برند بوده‌ است.

برند مروژ در حال حاضر با بیش از ۱۷ نمایندگی فعال در سراسر ایران مشغول به فعالیت است! بیش از ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این شرکت مشغول به کار هستند.

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=6549

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا