فرهنگی و هنری

سریال های عید نوروز ۱۴۰۱ مشخص شدند

Deprecated: تابع wp_make_content_images_responsive از نگارش 5.5.0 منسوخ شده است! به جای آن از wp_filter_content_tags() استفاده نمایید. in /home/baghest1/domains/ommatpress.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078

در این مطلب از پایگاه خبری امت پرس ، توضیحاتی درباره سریال های عید نوروز ۱۴۰۱ خواهیم داشت! با ما همراه باشید.

ایران مانند همه ساله چند سریال جدید برای عید نوروز که بیشتر با موضوع و محتوای طنز و کمدی است، تدارک دیده که به زودی از شبکه های مختلف سیما پخش خواهد شد.

این سریال ها شامل سریال زیر خاکی ۳ از شبکه یک در نوروز ۱۴۰۱ و سریال دردسرهای شیرین در نوروز ۱۴۰۱ از شبکه ۵ سیما و سریال خداداد سریال عید نوروز ۱۴۰۱ در شبکه سه سیما می باشد. با اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال های نوروز ۱۴۰۱ همراه با عکس و تصاویر پشت صحنه و زمان پخش آشنا شوید

زیرخاکی ۳ سریال شبکه یک در نوروز ۱۴۰۱

 زیرخاکی 3 سریال شبکه یک در نوروز 1401

سریال زیر خاکی ۳ در ایام نوروز ۱۴۰۱ از شبکه یک مهمان خانه های ایرانیان می شود. این مجموعه تلویزیونی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری‎ اولین مجموعه طنزی است که برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ معرفی شد.

داستان سری سوم ادامه قصه فصل دوم است. در انتهای فصل دوم فریبرز با بازی پژمان جمشیدی و ناصری با بازی هومن برق نورد به اسارت نیرو‌های بعثی درآمدند و در فصل جدید شاهد دوران اسارات آن‌ها خواهیم بود.

در حال حاضر فیلم برداری زیرخاکی ۳ آذرماه در تهران و کرج کلیدخورده بود و حالا تصویربرداری به شهرک دفاع مقدس رسیده است.

بازیگران سریال زیر خاکی ۳ عبارتند از: پژمان جمشیدی ، ژاله صامتی ، هومن برق نورد ، نادر فلاح ، گیتی قاسمی ، ستاره پسیانی، نسرین نصرتی مریم سرمدی ، خسرو احمدی ، اکبر رحمتی ، مهری آل آقا ، اصغر نقی‌زاده و رایان سرلک در این مجموعه نقش آفرینی کرده اند.

خداداد سریال شبکه دو در نوروز ۱۴۰۱

سریال خداداد سریال شبکه دو در نوروز 1401

سریال خداداد در ایام نوروز ۱۴۰۱ از شبکه ۲ مهمان خانه های ایرانیان می شود. این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی یکی از جدیدترین مجموعه های تلویزیونی است که برای پخش در ایام نوروز ۱۴۰۱ در شبکه دو در حال تولید است که در ۱۳ قسمت از دی ماه کلید خورد به طور همزمان فیلمبرداری و پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان سریال «خداداد» آمده است:

میگن گره‌ای که با دست باز میشه رو نباید با دندون باز کرد، اما خداداد چاره دیگه‌ای نداره و روی این موضوع خیلی حساب کرده!

بازیگران سریال خداداد، عبارتند از:  رضا ناجی، علی صبوری، سوسن پرور و سارا باقری و … هستند که مقابل دوربین رفتند

قرار است که حدود ۸۰ درصد از سریال در تهران و ۲۰ درصد در خارج از تهران فیلمبرداری شود. کارگردان این سریال گفته: معتقد است که خداداد، داستانی نجیب و شریف را با رگه‌های طنز روایت می‌کند و لبخند روی لب تماشگر می‌آورد.

در مورد قصه سریال نوروزی خداداد هم روایت مختلفی اعلام شده است، اما هیچ کدام شان خط اصلی داستان را لو نمی‌دهد و تنها به توصیف فضای سریال ختم می‌شوند.

مثلا شاه آبادی، معاون سیما می‌گوید که خداداد پیام محتوایی ارزشمندی را در مقوله امانتداری، صداقت، حس نوع دوستی و رزق حلال دارد و مجموعا یک سریال ایرانی با طبع گرم خانواده‌های ایرانی است.

رضا ناجی نقش اصلی یعنی خداداد را برعهده دارد، علی صبوری نیز نقش منوچهر، داماد بزرگ خانواده را بازی می‌کند. علاوه بر این دو پیام دهکردی، سوسن پرور، علی صبوری، سیاوش طهمورث و سارا باقری به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش می‌پردازند.

اسم سریال شبکه سه در نوروز ۱۴۰۱

شبکه ۳ هم اکنون در حال پخش سریال برفبی صدا می بارد است که هنوز اسمی از سریال ویژه نوروز ۱۴۰۱ معرفی نشده است.

سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» ساخته پوریا آذربایجانی، از سوم دی‌ماه در ۱۰۰ قسمت آغاز شده و تا اواخر فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

مهم‌ترین گزینه، سریال طنز جناب عالی به کارگردانی عادل تبریزی فیلمبرداری اش به پایان رسیده است و منتظر تصمیم مدیران شبکه سه مانده است.

سریال های نوروز 1401

این سریال که در ژانر کمدی – اجتماعی ساخته شده است، با نگاهی طنز به نقد سیستم اداری کشور و مانع تراشی‌های بر سر انجام کار‌ها می‌پردازد. عوامل سریال جناب عالی می‌گویند اگر تصمیم بر این باشد که جناب عالی از شبکه سه برای نوروز ۱۴۰۱ پخش نشود، احتمالا به پلتفرم‌های نمایش آنلاین خواهد رفت.

در این مجموعه تلویزیونی امیرحسین رستمی، حسین سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، میرطاهر مظلومی، مهوش وقاری، گیتی معینی، رضا بنفشه‌خواه، سروش طاهری، بلور کساییان، ایمان اسماعیل‌پور، محمد الهی، کیوان صباغ، رضا سخایی، میثم سجادی، امیر محاسبتی، جواد سلطانی، مصطفی پروین، ایمان راد، بیتا سحرخیز و منوچهر آذری نقش‌های اصلی را برعهده دارند.

بی همگان، نجلا ۲ و سری سوم گاندو نیز جز گزینه‌های دیگر شبکه سه برای نوروز ۱۴۰۱ به شمار می‌روند.

دردسرهای شیرین سریال شبکه ۵

سریال دردسرهای شیرین سریال شبکه 5 در نوروز 1401

سریال دردسرهای شیرین، در ایام نوروز ۱۴۰۱ از شبکه پنج مهمان خانه های ایرانیان می شود. این سریال به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی سید علی اکبر محمودی مهریزی روایتگر قصه زوج جوانی با بازی مریم مومن و پوریا پورسرخ است که در زندگی با چالش‌هایی جدی روبرو شده و حوادث و اتفاقاتی دیگر برای آنها رخ می دهد.

بازیگران سریال دردسرهای شیرین عبارتند از: پوریا پورسرخ، مریم مومن، افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جمالی، سمیرا حسینی، رضا توکلی، رسول توکلی، پوراندخت مهیمن، مرتضی کاظمی، سهیل قاصدی، فهیمه سلیمانی و ژیلا دایی ترکیب بازیگران اصلی سریال دردسر‌های شیرین را به عهده دارند.

پخش سریال نون خ ۴

پخش نون خ ۴ در ایام نوروز ۱۴۰۱ در حال حاضر مشخص نشده و خبری از پخش آن نیست

بازیگران نون خ ۴ عبارتند از : شقایق دهقان، سعید آقاخانی، علی صادقی، پاشا جمالی، سیدعلی صالحی، سیروس میمنت و…

پس از اتمام فصل سوم سریال نون خ شایعاتی مبنی بر ساخت «نون خ ۴» برای نوروز ۱۴۰۱ مطرح شد. بر اساس گفته‌های مهدی فرجی، تهیه ‌کننده نون خ می‌توان آن را یکی از گزینه‌های سریال نوروزی ۱۴۰۱ دانست.

او پیشتر عنوان کرده بود، همه تلاشمان را می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی و هماهنگی کارگردان و تیم بازیگری بتوانیم ساخت فصل چهارم سریال نون خ را آغاز کنیم و آن را به پخش سریال های نوروزی ۱۴۰۱ برسانیم.

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=13893

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

Pagespeed Optimization by Lighthouse.