ورزشی

لژیونرهای فوتبال ایران در تیررس باشگاههای اروپایی هستند

در این مطلب از پایگاه خبری امت پرس ، توضیحاتی درباره لژیونرهای فوتبال ایران خواهیم داشت! با ما همراه باشید.

آرنه اسلات گفت: بازی علیرضا جهانبخش نه اسباب رضایت من را فراهم کرده و نه مورد رضایت خود او است.

 آرنه اسلات سرمربی فاینورد  من از زمان آلکمار با علی آشنا هستم  و می دانم او پاس های گل زیادی می دهد و می تواند گل های فراوانی به ثمربرساند.

 علیرضا دوره خوبی را پشت سر نمی گذارد اما بازی ای که او این روزها در پیش گرفته بازی فرصت طلبانه ای است، همین باعث می شود در مقایسه با سایر یاران تیم توپ های بیشتری را از دست دهد، با این وجود که اکنون کار برای جهانبخش دشوار است اما او توانایی به نمایش گذاشتن یک بازی خوب را دارد.

امارات راه مهدی قایدی به اسکاتلند را بسته است

سلتیک در نامه سوم خود خطاب به اماراتی‌ها تاکید داشت مهدی قایدی را در تعطیلات زمستانی می‌خواهد، این باشگاه نوشت که بی صبرانه منتظر پیشنهاد مالی شباب الاهلی است.

 شباب الاهلی بازی‌های جام حذفی را پیش رو دارد. این تیم به دلیل از دست دادن سوپر جام شانس کمی برای قهرمانی در این جام و لیگ برتر امارات دارد و  نمی تواند با از دست دادن قایدی ریسک شکست در این مسابقات را بپذیرد.

شباب االاهلی در پاسخ به این نامه نوشت: روی نمایش‌های مهدی قایدی حساب باز کرده و به قهرمانی در جام حذفی فکر می کند و تا پایان این رقابت ها فروش قایدی را در برنامه خود نخواهد داشت.

سلتیک باشگاه مطرحی است که اکنون در مقام دوم جدول لیگ برتر اسکاتلند قرارگرفته است و باید دید در پنجره نقل و انتقالات بعدی بازهم به دنبال جذب مهدی قایدی خواهد بود یا خیر؟

علی رغم ارائه نشدن پیشنهاد رسمی، یوونتوس روی آزمون دست گذاشته است

پیرو صحبت های زنیت مبنی بر این که از سوی یوونتوس پیشنهادی برای جذب آزمون نداشته است کالچو مرکاتو نشریه ایتالیایی به تحلیل این موضوع پرداخت و نوشت: تیم یوونتوس با بررسی شرایط سردار آزمون را زیر نظر دارد به همین خاطر هنوز پیشنهاد رسمی ای از سوی این تیم با زنیت مطرح نشده است، همچنین یوونتوس مائورو ایکاردی مهاجم پاری سن ژرمن و اوبامیانگ مهاجم آرسنال را مورد بررسی قرارداده اما به خوبی آگاه است که برای داشتن این مهاجمان گران قیمت در پنجره نقل و انتقالات زمستانی کار دشواری پیش رو دارد.

با این حال نمی توان به طور قطع گفت که آزمون در زنیت خواهد ماند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

امتیاز به این مطلب post

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=9624

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا