عکسویژه

تشییع پیکر 150 لاله فاطمی در تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری امت پرس ، 16 دی ماه 1400 مصادف با سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری(س) تشییع پیکر 150 شهید گمنام در تهران و 25 استان دیگر بر دستان مردم انجام شد.

مردم تهران از خیابان انقلاب مقابل سردر دانشگاه تهران تا معراج شهدا قدم به قدم همراه با خودروهای حمل پیکر شهدا همراه شده و میزبان عزیزان وطن شدند.

رئیس مجلس شورای اسلامی دکتر محمدباقر قالیباف در ابتدای این مراسم سخنرانی کرده و پس از پایان صحبت های وی ماشین های حمل پیکرهای پاک شهدا به سمت معراج حرکت کردند.

دکتر محمدباقر قالیباف در حین سخنرانی

ریاست جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی نیز با حضور در خیابان انقلاب در کنار ملت در تشییع شهدا شرکت کردند.

رئیس جمهور در تشییع شهدای گمنام

رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت تشییع شهدای گمنام پیام خود را منتشر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر شهیدان گمنام ، گمنام در میان خاکیان و معروف در عرصه افلاکیان. فداکارانی که پس از گذشت سالیان دراز از لحظه شهادتشان کشور را با رایحه معنویت و جهاد معطر می سازند و پرچم افتخار به خونهای ریخته شده در راه اسلام و قرآن را بیش از پیش به اهتزاز در می آورند.

تقارن تشییع پیکر این مسافران به خانه برگشته ، با روز شهادت صدیقه طاهره سلام الله علیها مبشر ابدیت یاد و خاطره آنان و مژده بخش خیر کثیری است که از ناحیه آنان برای کشور امام زمان روحی فداه فراهم خواهد آمد ان شاءالله.

به ارواح طیبه این شهیدان و به چشمها و دلهای منتظر پدران و مادران و همسران آنان سلام و درود میفرستم و فضل و رحمت فزاینده ی پروردگار را برای همه آنان مسالت می کنم.

سید علی خامنه ای

گزارش و عکس : زهرا صباغی

امتیاز به این مطلب post

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=9070

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا