سلامت و طب سنتی

امیکرون در افراد واکسینه شده علائم سرماخوردگی دارد

Deprecated: تابع wp_make_content_images_responsive از نگارش 5.5.0 منسوخ شده است! به جای آن از wp_filter_content_tags() استفاده نمایید. in /home/baghest1/domains/ommatpress.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078

در این مطلب از پایگاه خبری امت پرس ، توضیحاتی درباره اینکه امیکرون در افراد واکسینه شده علائم سرماخوردگی دارد خواهیم داشت! با ما همراه باشید

نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، افراد مسن کاملاً واکسینه شده ممکن است در صورت ابتلا به سویه امیکرون تنها دچار علائم «سرماخوردگی» شوند.

 به نقل از دیلی‌میل، نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، افراد مسن کاملاً واکسینه شده ممکن است در صورت ابتلا به سویه امیکرون تنها دچار علائم «سرماخوردگی» شوند.

کارشناسان این بررسی احتمال می‌دهند، افراد مسن که قبلا به صورت کامل واکسینه شده‌اند، در صورت ابتلا به امیکرون حتی نیاز به بستری در بیمارستان و مراقبت‌های پزشکی جدی پیدا نمی‌کنند.

در حالی که گونه امیکرون ویروس کرونا در آفریقای جنوبی به سرعت در حال شیوع است، پزشکان می‌گویند مجبور نیستند کسی را به بیمارستان بفرستند چرا که علایم بیماری چندان شدید نیست.

همچنین پزشکی که برای اولین بار گونه «امیکرون» ویروس کرونا را در آفریقای جنوبی گزارش داد، می‌گوید تاکنون علایم بیماری کووید ۱۹ در مبتلایان به این گونه «بسیار خفیف» بوده است.

متخصصان توصیه می‌کنند، همه افراد دز تقویت‌کننده واکسن را دریافت کنند.

منبع : فارس

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=6905

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

Pagespeed Optimization by Lighthouse.