اقتصادیویژه

پاداش پایان خدمت کارکنان دولت چقدر خواهد بود؟

Deprecated: تابع wp_make_content_images_responsive از نگارش 5.5.0 منسوخ شده است! به جای آن از wp_filter_content_tags() استفاده نمایید. in /home/baghest1/domains/ommatpress.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078

در این مطلب از پایگاه خبری امت پرس ، توضیحاتی درباره پاداش پایان خدمت کارکنان دولت خواهیم داشت! با ما همراه باشید

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گویی با اشاره به نشست صبح امروز این کمیسیون، گفت: در این جلسه درباره موضوع پاداش پایان خدمت کارکنان دولت بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: پیشنهاد دولت در لایحه بودجه 445 میلیون تومان بود که پس از بحث و بررسی این عدد به 472 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

در تبصره 12 لایحه بودجه سال آینده آمده است پاداش پایان خدمت کارکنان مشمول ماده 107 قانون خدمات کشوری با احتساب فوق‌العاده به مقامات، روسا، مدیران و کارکنان تمام دستگاه‌های اجرایی برنامه ششم توسعه و همچنین وزارت اطلاعات، نیروهای مسلح و سازمان انرژی اتمی در ازای هر سال خدمت حداکثر تا 30 سال و تا سقف 445 میلیون تومان می‌شود.

در ماده 107 قانون خدمات کشوری به کارمندان مشمول این قانون که بازنشسته می‌شوند به ازای هر سال خدمت یک ماه آخرین حقوق و مزایای مستمر (تا 30 سال) به اضافه وجوه مربوط به مرخصی‌های ذخیره شده پرداخت خواهد شد.

منبع : تسنیم

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=10882

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

Pagespeed Optimization by Lighthouse.