اقتصادی

طرح 24 بانک دی چیست؟ + سقف وام و میزان اقساط

در این مطلب از پایگاه خبری امت پرس، توضیحاتی درباره سقف وام، نرخ سود و همچنین میزان اقساط طرح ۲۴ بانک دی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. دریافت وام های فوری از جمله موضوعات جالب توجه برای افراد در شرایط فعلی اقتصادی ایران می باشد. در این بین بانک شهر نیز در قالب طرح ۲۴ ارزش آفرین، به صورت آنى و بدون ضامن اقدام به تامین منابع مالى مورد نیاز شما مى نماید!

توجه داشته باشید در طرح ۲۴ بانک دی، مشتریان علاوه بر دریافت سود على الحساب مى توانند از تسهیلات با نرخ هاى کمتر نیز برخوردار شوند! به بیان ساده تر، در طرح ۲۴ ارزش آفرین، مشتریان مى توانند نیازهاى مالى خود را در اسرع وقت رفع نمایند…

از جمله مزایای بهره مندی از طرح ۲۴ بانک دی می توان به دریافت سود على الحساب سپرده گذارى، دریافت تسهیلات آنى با نرخ هاى کمتر و همچنین دریافت تسهیلات بدون ضامن اشاره کرد.

لازم به بیان است کلیه اشخاص حقیقى و حقوقى (شاغلین) مى توانند از مزیت هاى طرح ۲۴ بانک دی برخوردار شوند.

اما در بیان شرایط اختصاصى سپرده گذارى برای بهره مندی از این تسهیلات بانکی بایستی اشاره کرد نوع سپرده، حساب سپرده کوتاه مدت عادی و همچنین حداقل مبلغ براى افتتاح حساب نیز مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰۰ ریال می باشد (مدت زمان مسدودی سپرده، تا زمان تسویه حساب کامل وام است). سود سپرده نیز بر حسب سود وام بین ۲ تا ۴ درصد محاسبه می شود.

همچنین درباره شرایط اختصاصى پرداخت تسهیلات طرح ۲۴ بانک دی نیز توجه داشته باشید مبلغ تسهیلات حداکثر تا ۸۵ درصد مبلغ سپرده گذارى است و مدت بازپرداخت این تسهیلات بانکی نیز حداکثر ۶۰ ماهه و به صورت اقساطى و با نرخ تسهیلات ۲ درصد تا ۴ درصد محاسبه می شود (سود این وام بر حسب سود سپرده است). نوع ضمانت موردنیاز نیز علاوه بر مسدودی سپرده، یک فقره چک نیز نیاز است.

همچنین هزینه‌ های جانبی برای برخورداری از این طرح تسهیلاتی بانک دی، مبلغ ۵۶۰ هزار تومان شامل آبونمان سالیانه، تشکیل پرونده، اعتبار سنجی و باطل کردن تمبر می باشد.

سقف وام
۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان (این وام در قالب کارت اعتباری ارائه می‌ شود)
قسط وام
۸۷۶,۳۸۸ تومان
( برای وام با سود ۳ درصد رقم قسط ۸۹۸.۴۳۵ است؛ و برای وام با سود ۴ درصد رقم قسط ۹۲۰.۸۲۶ است)
کل سود وام۲,۵۸۳,۲۸۰ تومان
مجموع رقم وام و سود۵۳,۶۶۱,۶۶۶ تومان

در انتها ذکر این مطلب نیز ضروری است که وام گیرنده نبایستی به بانک بدهکار باشد و یا دارای چک برگشتی باشد

جدول

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=3206

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.