اقتصادی

تاریخچه برند فندی + داستان تاسیس شرکت تولید لباس فندی

Deprecated: تابع wp_make_content_images_responsive از نگارش 5.5.0 منسوخ شده است! به جای آن از wp_filter_content_tags() استفاده نمایید. in /home/baghest1/domains/ommatpress.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078

در این مطلب از پایگاه خبری امت پرس  ، توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند طراحی و تولید لباس فندی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برند ایتالیایی طراحی و تولید لباس و همچنین عرضه کننده ی کالاهای لوکس فندی در سال ۱۹۲۵ میلادی و توسط ادواردو و ادله فندی (یک زوج ایتالیایی) در شهر رم کشور ایتالیا پایه گذاری شد.

فندی
فندی

یکی از اولین ابداعات جالب توجه فندی، دوختِ اینترسیو است! دوختی که از نوارهای باریک پوست بره برای خلق اولین کیف‌ های چرمی نرم استفاده کرد و آن را جایگزینی مدرن برای کیف‌ های چرمی سفتِ پیشین ساخت! در نیمه دوم دهه ۱۹۵۰ میلادی، داشتن یک لباس خز رویای بسیاری از زنان بود! البته این رویا به نفع فندی بود… در ادامه و پس از بروز تغییرات اجتماعی و… در دهه های ۱۹۶۰ میلادی و همچنین ۱۹۷۰ میلادی، این علاقه تغییراتی را به خود دید؛ تغییراتی که چندان مطابق میل برند فندی نبود.

فندی
فندی

در سال 1965 میلادی، خواهران فندی با یکی از طراحان آلمانی صاحب نام در صنعت مد با نام کارل لاگرفلد آشنا شدند! پیوستن کارل لاگرفلد به برند فندی به عنوان مدیر طراحی خلاقانه، سرآغاز موفقیت‌ های بزرگ برای این برند شد. جالب است بدانید طراحی لوگوی امروزی برند فندی که به شکل دو F که یکی از آن‌ ها به شکل معمولی و دیگری به شکل برعکس این حرف است نیز توسط کارل لاگرفلد انجام شد.

در سال ۱۹۶۵ میلادی، برند فندی اولین مجموعه لباس های زنانه خود را که با خز مزین شده بود، طراحی و به بازار عرضه کرد. طراحی این مجموعه که توسط کارل لاگرفلد انجام شده بود، توسط خریداران خارجی با استقبال بسیاری خوبی مواجه شد! جالب است بدانید در سال ۱۹۸۵ میلادی، گالری ملی هنر مدرن رم اولین نمایشگاه مد ایتالیا در یک موزه ملی را به برند فندی اختصاص داد.

فندی
فندی

مشهورترین محصول شرکت فندی، کیف‌ های دستی باگتی می‌ باشد! بد نیست بدانید در حال حاضر، شرکت کالای لوکس فرانسوی ال و ام هاش (LVMH) مالک برند فندی است. شرکت ال و ام هاش در سال ۱۹۸۷ میلادی و پس از ادغام خانه مد لویی ویتون با شرکت موئه هنسی تشکیل شد. ال و ام هاش در حدود ۶۰ شرکت تابعه را در کنترل خود دارد که هر یک از این شرکت‌ ها، مالک چندین برند معتبر می باشند و اغلب آنها، به صورت مستقل اداره می‌ شوند…

براساس اطلاعات منتشر شده در سال ۲۰۱۱ میلادی، مجموع دارایی شرکت فندی در آن سال چیزی در حدود ۹۷۰ میلیون یورو بوده است.

 فندی
فندی

در سال ۲۰۱۵ میلادی، دفتر اصلی فندی به پلازا دلا سیویلتا در شهر رم منتقل شد! ساختمانی که در سال ۱۹۳۷ میلادی طراحی شده بود تا میزبان موزه تمدن روم در طول حراج جهانی سال ۱۹۴۲ میلادی باشد… اما این ساختمان بعد از نوسازی‌ های سال‌ های ۲۰۰۳ میلادی تا ۲۰۰۸ میلادی، در سال ۲۰۱۵ میلادی به خانه فندی تبدیل شد.

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=5516

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

Pagespeed Optimization by Lighthouse.