اقتصادی

تاریخچه برند سان استار + داستان تاسیس شرکت زرین جم مارینا

Deprecated: تابع wp_make_content_images_responsive از نگارش 5.5.0 منسوخ شده است! به جای آن از wp_filter_content_tags() استفاده نمایید. in /home/baghest1/domains/ommatpress.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078

در این مطلب از پایگاه خبری امت پرس ، توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند سان استار خواهیم داشت! با ما همراه باشید. شرکت زرین جم مارینا در سال ۱۳۸۷ شمسی پایه گذاری شد. کارخانه شرکت زرین جم مارینا به مساحت بیش از  صد هزار متر مربع در سال ۱۳۹۱ شمسی و در شهر صنعتی کاوه به بهره برداری رسید.

سان استار
سان استار

شرکت زرین جم مارینا تحت برند سان استار (این برند در سال ۱۳۹۰ شمسی متولد شد) به تولید آبمیوه ها و شربت های متنوع با استفاده از تکنولوژی های بسیار پیشرفته خطوط تولید و دستگاه های تمام اتوماتیک روز دنیا با طراحی کاملا اقتصادی می پردازد (تمامی تولیدات در این کارخانه بدون دخالت دست صورت می گیرد)! لازم به بیان این برند گامی مهم در صنعت مواد غذایی ایران برداشته است.

سان استار
سان استار

برند سان استار با تولید آبمیوه های طبیعی در اندازه های ۲۰۰ میلی لیتری ، ۲۴۰ میلی لیتری پالپی و ۵۰۰ میلی لیتری (کامبیدام) در ۵ طعم و ۱ لیتری (کامبیدام) در ۲۴ طعم و همچنین تولید شربت در اندازه های ۲ و ۳ کیلویی و ۷۸۰ گرمی شیشه در ۷ طعم، (به صورت کاملا پاستوریزه و هموژنیزه) به خوبی هر چه تمام در بازار داخل و همچنین خارج از ایران درخشیده است.

برند سان استار دارای یک آزمایشگاه مجهز کیفی می باشد تا همواره محصولی باکیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. سان استار درباره روند فعالیت و کیفیت محصولات تولیدی در وبسایت خود این چنین نوشته است:

سان استار
سان استار

” ما محصولاتی متفاوت برای گروه های مختلفی از مردم در سبد تولیدات خود داریم! بنابراین چنانچه مصرف کننده یا مصرف کنندگان، بیماری خاصی داشته باشند و یا رژیم خاصی را دنبال کنند، ما آبمیوه ۱۰۰ درصد را به آن ها پیشنهاد می دهیم. علاوه بر این، سطح تحرکات روزانه کودکان و نوجوانان بالا می باشد و آنها به انرژی بیشتری نیاز دارند! به همین دلیل ما نوشیدنی ای را به آن ها پیشنهاد می کنیم که کمی شکر به آن اضافه شده باشد و… “

سان استار
سان استار

کمپین #فرق_میکنه و حمایت از سیروان خسروی توسط سان استار

برند سان استار در فرآیند تبلیغات خود همواره از ایده هایی خلاقانه بهره جسته است! برای نمونه حمایت از اولین کنسرت زانیار خسروی. تبلیغات گسترده زانیار خسروی با شعار و هشتگ #فرق_میکنه توسط سان استار در اغلب بیلبوردهای شهر تهران آغاز شد و با برگزاری یک مسابقه اینستاگرامی ادامه پیدا کرد…

سان استار
سان استار

به یاد داشته باشید یک برند بایستی از اتفاق یا رویدادی حمایت کند که آن اتفاق یا رویداد بتواند صفات مشترکی را همسو با فعالیت ها و هویت برند در ذهن مخاطب رقم بزند. این موضوع در کمپین حمایت سان استار از آلبوم سیروان به وضوح قابل مشاهده بود! در این کمپین، کنسرت آنپلاگد سیروان خسروی با حمایت خوبی از سوی مردم روبرو شد؛ کنسرتی که از روی برند سان استار حمایت شده بود. می توان گفت کنسرت آنپلاگد، خود یک نوآوری در صنعت موسیقی محسوب می شد و تجربه ای متفاوت را برای مخاطبان خود خلق نمود.

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=6151

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

Pagespeed Optimization by Lighthouse.