اقتصادی

تاریخچه برند رامک +داستان تاسیس شرکت رامک

Deprecated: تابع wp_make_content_images_responsive از نگارش 5.5.0 منسوخ شده است! به جای آن از wp_filter_content_tags() استفاده نمایید. in /home/baghest1/domains/ommatpress.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078

در این مطلب از پایگاه خبری امت پرس ، توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند تولیدکننده لبنیات و بستنی رامک خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برند رامک (به عنوان یک شرکت سهامی خاص و یکی از مهم‌ ترین زیرمجموعه‌ های گروه صنایع غذایی دلتا) فعالیت خود را در سال ۱۳۷۴ شمسی با افتتاح کارخانه تولید فراورده‌ های لبنی توسط خانواده نصیری و با همکاری محمدرضا بنانی در زمینی ۱۰ هکتاری واقع در شهر شیراز استان فارس آغاز کرد!

رامک
رامک

برند رامک از ابتدای فعالیت خود، تمرکز ویژه ای بر ارائه ی محصولات باکیفیت در بازار هدف خود داشت! همین اتفاق سبب شد تا بتواند پله های موفقیت را یکی پس از دیگری پشت سر گذارد… شرکت فراورده‌ های لبنی رامک پس از تاسیس کارخانه لبنیات خود، کارخانه بستنی را نیز در سال ۱۳۸۷ شمسی در مجاورت کارخانه لبنی خود (در شهر شیراز) تاسیس کرد.

رامک
رامک

جالب است بدانید در حال حاضر، چیزی در حدود ۷۰ نوع محصول در حوزه لبنیات و در حوزه بستنی نیز چیزی در حدود ۹۰ مدل بستنی توسط برند رامک تولید می شود (هر روزه طیف وسیع و متنوعی از محصولات لبنی و بستنی شامل انواع شیر، انواع پنیر، انواع پنیر خامه‌ ای ساده و طعم دار، انواع پنیر محلی، انواع پنیر لبنه، انواع ماست‌ همزده و کم چرب و پرچرب و دیلایت، انواع پنیر پیتزا، انواع دوغ، انواع کشک، انواع خامه، انواع دسر و کره، انواع محصولات پودری، پودر شیر خشک و همچنین انواع بستنی در این شرکت تولید می شود)!

رامک
رامک

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در حال حاضر برند رامک با ورودی شیر روزانه ی ۳۰۰ تنی، به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین خریداران شیر تولیدی دامداران جنوب ایران شناخته می‌ شود…

برند رامک با شعار تبلیغاتی “رامک دوست بزرگ و کوچک” و به سبب تولید محصولات باکیفیت و ایده آل، دارای گواهینامه‌ های مدیریت کیفیت ISO9001:2000 ، مدیریت زیست‌ محیطی ISO14001:2004 بهداشت حرفه‌ ای OHSAS18001:1999 ، ایمنی و سلامت مواد غذایی ISO22000:2005 از شرکت Qualityaustria اتریش و همچنین گواهینامه نشان حلال می‌ باشد.

برند رامک با بیش از ۱۵۰۰ نفر کارمند، تاکنون موفق به کسب افتخارات گوناگونی شده است! از جمله ی این افتخارات می توان به واحد نمونه استاندارد در سال ۱۳۸۳ شمسی، واحد نمونه صنعتی در سال های ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵ و ۱۳۸۶ شمسی، صادرکننده نمونه در سال ۱۳۸۷ و ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ شمسی، دارنده تندیس چهارمین جشنواره کارآفرینان برتر در سال ۱۳۸۷ شمسی، واحد نمونه کیفی در سطح ملی در سال ۱۳۸۷ شمسی، واحد نمونه استاندارد در سال‌ ۱۳۸۸ شمسی، واحد نمونه کیفی در سال ۱۳۸۹ شمسی، واحد نمونه تولید و تحقق خدمات در سال ۱۳۸۹ شمسی، دارنده نشان ایمنی و سلامت غذا در سال ۱۳۹۰ شمسی و ۱۳۹۱ شمسی و همچنین کسب تندیس همایش حمایت از حقوق مصرف‌ کننده در سال ۱۳۹۳ شمسی اشاره کرد.

رامک
رامک

در انتها لازم به بیان است شرکت فرآورده های لبنی رامک به عنوان یکی از بزرگ ترین زیرمجموعه های هلدینگ دلتا در بیش از ۲۰ شهر ایران دارای شعبه ی فعال می باشد.

رامک در طول سال های متمادی فعالیت خود موفق شده است تا با توسعه فروش خود در خارج از مرزهای ایران، مصرف کنندگان وفاداری را در نقاط مختلف جهان به خود اختصاص دهد… این برند در حال حاضر به کشورهای عراق، پاکستان، کویت، ترکمنستان و… صادرات دارد.

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=5068

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

Pagespeed Optimization by Lighthouse.