اقتصادی

تاریخچه برند تکدانه + داستان تاسیس شرکت کشت و صنعت تکدانه

Deprecated: تابع wp_make_content_images_responsive از نگارش 5.5.0 منسوخ شده است! به جای آن از wp_filter_content_tags() استفاده نمایید. in /home/baghest1/domains/ommatpress.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078

در این مطلب از پایگاه خبری امت پرس  ، توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند تجاری تکدانه خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برند تجاری تکدانه متعلق به شرکت کشت و صنعت تکدانه (به عنوان یک شرکت سهامی خاص) فعالیت خود را در سال ۱۳۶۲ شمسی در شهر مرند (مزارع و باغات میوه) واقع در آذربایجان شرقی آغاز کرد.

تکدانه
تکدانه

از جمله محصولات تولید شده توسط این شرکت می توان به انواع کنسانتره آب میوه جات، پوره میوه جات، آبمیوه در سایزهای مختلف تتراپک (شروع تولید آبمیوه در پاکت یک لیتری جمینا در سال ۱۳۸۸ شمسی)، رب قوطی و همچنین آبمیوه حاوی تکه های میوه در قوطی های آلومینیوم اشاره کرد. محصولاتی که با بهره گیری از ماشین آلات مدرن و پیشرفته ی روز دنیا در این کارخانه تولید می شوند و به بازار مصرف عرضه می گردند.

تکدانه
تکدانه

تکدانه یک مجموعه‌ بزرگ کارآفرینی است که در حال حاضر بیش از ۷۰۰ نفر در بخش های مختلف آن شامل زنجیره‌ ی تولید و همچنین عرضه‌ محصولات فعالیت دارند…

تکدانه
تکدانه

برند تکدانه به عنوان بزرگ ترین تولید کننده آبمیوه در ایران، امروزه محصولات تولیدی خود را به بیش از شانزده کشور جهان از جمله ژاپن، ایالات متحده آمریکا و همچنین اروپا صادر می کند.

تکدانه-2
تکدانه-2

شرکت کشت و صنعت تکدانه به سبب تلاش ها و موفقیت های خود توانست به عنوان یکی ازپنج برند برتر سال ۱۳۹۰ شمسی شناخته شود… همچنین اخذ لوح واحد نمونه کیفی در سال های قبل و همچنین در سال ۱۳۸۸ شمسی از دیگر موفقیت های این برند صنایع غذایی به شمار می آید.

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=5017

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

Pagespeed Optimization by Lighthouse.