اقتصادی

تاریخچه برند ال سی وایکیکی + داستان تاسیس شرکت تولیدکننده پوشاک

Deprecated: تابع wp_make_content_images_responsive از نگارش 5.5.0 منسوخ شده است! به جای آن از wp_filter_content_tags() استفاده نمایید. in /home/baghest1/domains/ommatpress.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078

در این مطلب از پایگاه خبری امت پرس ، توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند تولیدکننده پوشاک ال سی وایکیکی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برند ترکیه ای با اصالتی فرانسوی تولیدکننده پوشاک ال سی وایکیکی (LC Waikiki) در سال ۱۹۸۵ میلادی توسط جرجس امویال (Georges Amouyal) ، طراح فرانسوی و همسر وی در فرانسه پایه گذاری شد.

 ال سی وایکیکی
ال سی وایکیکی

شاید این سوال پیش آید که ال سی وایکیکی به چه معنا است؟ در پاسخ بایستی گفت وایکیکی (Waikiki) نام ساحلی زیبا در جزایر هاوایی است! و LC نیز مخفف Les Copains است که در زبان فرانسه به معنای دوستی است.

 ال سی وایکیکی
ال سی وایکیکی

این برند پوشاک در سال های آغاز فعالیت خود تغییرات متعددی را به چشم دید! این برند در سال ۱۹۹۷ میلادی به عنوان شرکت تجارت و خدمات ال سی وایکیکی یا LC Waikiki Mağazacılık Hizmetleri Ticaret A.Ş در کشور ترکیه یک بار دیگر فعالیت خود را آغاز کرد. سال ۱۹۸۸ میلادی بود که مشارکت میان ال سی وایکیکی فرانسوی و برند ترکیه ای Taha Textile خبری شد!

 ال سی وایکیکی
ال سی وایکیکی

از سال ۲۰۰۰ میلادی، این برند پوشاک خط تولید لباس و پوشاک ویژه ی نوجوانان بالای ۱۵ سال را راه اندازی کرد (این برند در سال ۲۰۱۷ میلادی به عنوان برند محبوب کودکان و نوجوانان معرفی شود)! در همان سال، این برند پوشاک با راه اندازی و افتتاح فروشگاه‌‌ های متعدد، خود را به عنوان یک نام تجاری خرده فروشی برجسته در جهان مطرح کرد! این برند پوشاک توانست از طریق فروشگاه‌ های زنجیره‌ای مدرن خود که روز به روز بر تعداد آن‌ ها افزوده می‌ شد، مشتریان بیشتر و بیشتری را جذب نماید.

 

در سال ۲۰۰۹ میلادی، این برند پوشاک اولین فروشگاه بین المللی خود را در کشور رومانی افتتاح کرد! جالب است بدانید مدیران این برند پوشاک، برنامه ریزی فوق العاده سنجیده و دقیقی پیرامون برند خود داشتند… آن ها تصمیم داشتند این برند پوشاک را به یکی از سه برند خرده فروش اول لباس‌ های اروپایی تا سال ۲۰۲۳ میلادی بدل نمایند! این برند پوشام در سال ۲۰۱۳ میلادی به عنوان تحسین برانگیزترین برند در عرصه پوشاک انتخاب شد!

 

در سال ۲۰۱۴ میلادی، تعداد فروشگاه‌ های برند ال سی وایکیکی در دیگر کشورها به ۱۰۰ فروشگاه رسید. این برند با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی جهانی در شهر موستار در کشور بوسنی و هرزگووین در ۲۴ سپتامبر سال ۲۰۱۴ میلادی خبر افتتاح صدمین فروشگاه خود را منتشر کرد!

 ال سی وایکیکی
ال سی وایکیکی

لازم به بیان است در حال حاضر این برند پوشاک دارای بیش از ۹۲۲ فروشگاه در ۴۵ کشور جهان می‌ باشد! برند ال سی وایکیکی در تلاش است با شعار همه لایق بهترین پوشاک هستند یا Everyone Deserves to Dress Well ، روز به روز بر تعداد مشتریان خود بیفزاید! تنوع مدل‌ ها و سبک‌ های پوشاک برند ال سی وایکیکی و مهم تر از آن ارائه ی ست‌ های فصلی متنوع، کژوال، استایل خیابانی و حتی لباس فرمال و رسمی باعث شده است تا علاقه جامعه نسبت به این برند روز به روز بیشتر شود (محصولات فصلی ال سی وایکیکی جزو پرفروش های این برند هستند)…

 ال سی وایکیکی
ال سی وایکیکی

ال سی وایکیکی یکی از معدود برندهای پوشاک است که قدرت زنان را در طراحی و تولید لباس کشف کرده است و از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کرده است!

 

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=5386

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

Pagespeed Optimization by Lighthouse.