اقتصادی

تاریحچه برند اویلا + داستان تاسیس شرکت محصولات غذایی اویلا

Deprecated: تابع wp_make_content_images_responsive از نگارش 5.5.0 منسوخ شده است! به جای آن از wp_filter_content_tags() استفاده نمایید. in /home/baghest1/domains/ommatpress.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078

در این مطلب ازپایگاه خبری امت پرس ، توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند محصولات غذایی اویلا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برند محصولات غذایی اویلا (oila) فعال در حوزه تولید انواع محصولات خانواده روغنی همچون روغن های مایع و روغن های جامد و همچنین محصولات خانواده غیر روغنی شامل کنسرو تن ماهی و رب گوجه فرنگی و همچنین یکی از برندهای متعلق به گروه صنعتی گلرنگ (با نام سابق شرکت تولیدی و شیمیایی پاکشو) و یکی از شرکت های زیر مجموعه آن، در سال 1382 شمسی پایه گذاری شد.

 اویلا
اویلا

بد نیست بدانید گروه صنعتی گلرنگ (با نام سابق شرکت تولیدی و شیمیایی پاکشو) که در بخش خصوصی مشغول به فعالیت می باشد، دارای ۴۰ برند فعال همچون برند اویلا، برند اوه، برند فامیلا، برند گلرنگ، برند سافتلن، برند مریدنت، برند هوم پلاس و… است (این گروه صنعتی چیزی نزدیک به ۱۰۰ شرکت متنوع را در سطح ملی، منطقه‌ ای و همچنین بین‌ الملل، در حوزه‌ های مختلف کسب و کار شامل می‌ شود).

 اویلا
اویلا

جالب است بدانید یکی از محصولات ارزشمند و در عین حال بی رقیب برند اویلا، روغن سرخ کردنی بدون پالم (غیر تراریخته) می باشد! روغن سرخ کردنی بدون پالم برند اویلا برای اولین بار در ایران در سال ۱۳۹۴ شمسی، تولید و به بازار عرضه شد. لازم به بیان است این محصول با استقبال بی نظیری از سوی مصرف کنندگان مواجه گردید.

شاید این سوال پیش آید که روغن سرخ کردنی بدون پالم چگونه روغنی است؟ و چه تفاوتی با دیگر روغن های سرخ کردنی دارد؟ در پاسخ بایستی گفت روغن سرخ کردنی بدون پالم (اسم روغن پالم از اسید چرب اشباع c16 یالمتیک اسید گرفته‌ شده است) که از میوه درخت نخل تهیه می‌ شود، روغنی بی بو و بی رنگ می باشد که برخلاف دیگر روغن‌ ها طعم مواد غذایی را از بین نمی برد و مدت زمان نگهداری طولانی‌ تری نسبت به دیگر روغن ها دارد. روغن بدون پالم از روز هرگونه بیماری‌ های کبدی و دیابت ناشی از مصرف پالم جلوگیری می‌ کند (مصرف روغن بدون پالم از افزایش چربی و کلسترول در بدن انسان جلوگیری می‌ کند).

 اویلا
اویلا

بد نیست بدانید بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده روغن بدون پالم به عنوان روغن بدون کلسترول در جهان، کشور مالزی می باشد! بعد از کشور مالزی، ۴۲ کشور دیگر در رتبه‌ های بعدی در حال تولید روغن پالم هستند.

اما از جمله سبد محصولات روغنی برند اویلا می توان به روغن آفتابگردان، روغن ذرت، روغن کانولا، روغن سرخ کردنی و روغن سرخ کردنی بدون پالم، روغن کنجد، روغن زیتون بکر، روغن زیتون تصفیه شده و همچنین روغن آفتابگردان غنی شده با ویتامین دی اشاره کرد.

رب گوجه فرنگیب رند اویلا از مرغوب ترین گونه گوجه فرنگی و در مدرن ترین کارخانجات و با بهره مندی از کادر مجرب  تهیه می­ شود (فاقد هر گونه افزودنی و مواد نگهدارنده)!

 اویلا
اویلا

لازم به بیان است برند اویلا در سال ۱۳۹۹ شمسی در گروه کنسرو ماهی تن (تون) به عنوان برند محبوب از نگاه مصرف کنندگان انتخاب شد!

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=6182

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی الفاظ رکیک، ناسزا و تهمت باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

از گذاشتن لینک گروه یا کانال جدا خودداری نمایید.

Pagespeed Optimization by Lighthouse.