دسته‌بندی نشده

علت فضاسازی‌ها علیه تیم مذاکره‌کننده چیست؟

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: فضاسازی علیه تیم مذاکره‌کننده برای این است تا آنها را تحت فشار قرار دهند و افکار عمومی را از آنچه در گذشته اتفاق افتاده، منحرف کنند.

به گزارش پایگاه خبری امت پرس، سید نظام الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضاسازی اصلاح طلبان علیه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان گفت:‌ کسانی که امروز به مذاکراتی که در دولت جدید هنوز چند هفته بیشتر از شروعش نگذشته ایراد می‌گیرند، خودشان 8 سال با ادعای اینکه زبان دنیا را بلد هستند، معاهده‌ای را امضاء کردند که هیچ ثمره‌ای برای کشور نداشته است.

وی افزود: به رغم اینکه ما تمام تعهداتمان را در برجام اجرایی کردیم اما عملا بعد گذشت 8 سال هیچ اتفاق مثبتی برای کشور نیفتاده و طرف مقابل به تعهداتش عمل نکرده است.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: مذاکرات با طرف غربی در دولت جدید درواقع بر خاکستر مذاکرات قبلی انجام می‌شود؛‌ چراکه اصلاح‌طلبان بعد از 8 سال در حوزه سیاست‌ خارجی و مذاکرات هسته‌ای برهوتی را برجای گذاشتند و تیم جدید مذاکره‌کننده، تازه کار را شروع کرده و در ابتدای کار است تا بتوانند روند گذشته را اصلاح کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: آنچه را که آقایان اصلاح طلب به آن توافق می‌گفتند و آنچه که ما در برجام دیدیم چیزی نبود که به درد کشور بخورد و تیم مذاکره‌کننده درواقع به دنبال چنین هدفی که این آقایان اصلاح طلب در دولت قبل به دنبالش بودند، نیست.

وی افزود: فضاسازی علیه تیم مذاکره‌کننده به این دلیل صورت می‌گیرد تا مذاکره‌کنندگان را تحت فشار قرار دهند و افکار عمومی را از آنچه در گذشته اتفاق افتاده، منحرف کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: مذاکره‌کنندگان ما باید در فضایی آرام و با آرامش و با رعایت همه مصالح و منافع کشور، بدون اینکه مرعوب فضاسازی‌ها شوند به مسیر خود ادامه دهند.

موسوی خاطرنشان کرد: اگر غربی‌ها بدانند که ما هم در مذاکرات جدی هستیم و هم در تامین منابع کشورمان، من معتقدم که تن به خواسته‌های ما خواهند داد.

منبع: فارس

امتیاز به این مطلب post

لینک کوتاه این مطلب: https://ommatpress.ir/?p=6730

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا